2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
یسنا میرطهماسب بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان

یسنا میرطهماسب بازیگر نقش سهیل در سریال ملکه گدایان

یسنا میرطهماسب در سریال «ملکه گدایان» در نقش سهیل ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، یسنا میرطهماسب بازیگر جوانی است که در نقش سهیل در  سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده جلوی دوربین رفته است. 

 

 

سریال «ملکه گدایان»  به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول نبراس پیکچرز است که از امروز چهارشنبه 17 دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی «فیلیمو» می شود.

 

تصویربرداری این سریال 36 قسمتی تا پایان سال 99 ادامه خواهد داشت و پخش این سریال تا پایان تابستان سال آینده به طول می انجامد.

 

سریال «ملکه گدایان» یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و بازیگران آن عبارتند از: باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، الهام شعبانی، فرزاد فرزین، فاطمه نیشابوری، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رویا نونهالی.

 

زندگینامه یسنا میرطهماسب:

 

یسنا میرطهماسب متولد 28 فروردین سال 1378 دانشجوی رشته معماری و پسر مجتبی میرطهماسب فیلمساز و مستندساز کشورمان است که یکی از چهره های جدید سینمای ایران  و از بازیگران نوظهور سینما و تلویزیون ایران محسوب می شود.

 

 

این بازیگر جدید سینمای ایران برای نخستین بار در فیلم «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی در سال 1391 بازی جلوی دوربین در نقش اصلی را تجربه کرد و با این فیلم وارد عرصه بازیگری سینما شد.

یسنا میرطهماسب را  باران کوثری به هومن سیدی معرفی کرد که بعد از تست بازیگری برای ایفای نقش «بمانی» در فیلم سیزده انتخاب شد و با موفقیت از پس این نقش برآمد و توانست توجه بسیاری از منتقدان سینمایی را به خود جلب کند.

 

این بازیگر جوان در سال 94 در فیلم لانتوری جلوی دوربین رفت و بعد از آن در فیلم «تابستان داغ» بازی کرد و  رفته رفته به شهرت رسید.

 

یسنا میرطهماست در سال 97 نیز در فیلم «درساژ» به ایفای نقش پرداخت.

 

 

یسنا میرطهماسب علاوه بر بازیگری در دنیای موسیقی نیز به کسب تجربه و مهارت پرداخته و نواختن ارف، ویولن سل و درامز را از دوران کودکی تا کنون در برنامه هنری خود داشته است.

 

 از مهم ترین آثار یسنا میرطهماسب می توان به بازیگری در فیلم لانتوری، سیزده، تابستان داغ و فیلم دِرِساژ اشاره کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.