2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
محمدنیما مظاهری بازیگر نقش آباد در سریال قورباغه / معرفی یک چهره جدید در بازیگری

محمدنیما مظاهری بازیگر نقش آباد در سریال قورباغه / معرفی یک چهره جدید در بازیگری

محمدنیما مظاهری در سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی در نقش آباد برای نخستین بار جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، سریال جنجالی قورباغه که تاکنون دو قسمت از آن از نماوا پخش شده است، توانسته با توجه به ماجرای معمایی و جنایی و حضور بازیگران سرشناس، توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

 

این سریال در کنار بازیگران سرشناس سینما از جمله نوید محمدزاده و صابر ابر، چهره های تازه ای را نیز به دنیای سینما معرفی کرده است.

 

نیما مظاهری یکی از بازیگران این سریال که در نقش آباد ایفای نقش می کند، از جمله چهره های تازه در عرصه بازیگری سینماست که برای نخستین بار در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی جلوی دوربین رفته است.

 

 

محمدنیما مظاهری از دانش آموختگان آموزشگاه آزاد سینمایی هشت میلیمتری به مدیریت هومن سیدی است که بازیگری مقابل دوربین را در سریالی به کارگردانی سیدی برای نخستین بار تجربه می کند اما پیش از این در زمینه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی تئاتر فعالیت داشته است.

 

 

نیما مظاهری علاوه بر بازیگری تئاتر، به عنوان نویسنده و کارگردان تئاتر نیز آثاری را روی صحنه برده است که نویسندگی و کارگردانی نمایش «نوشت سر» و «مواچیله در هیچ جا» از آن جمله است.

نمایش «نوشت سر» که بازیگران آن متشکل از دانش آموختگان آموزشگاه آزاد سینمایی هشت میلیمتری بودند، در تئاتر مستقل تهران و همچنین عمارت نوفل لوشاتو و نمایش «مواچیله در هیچ جا» نیز پاییز 97 اجرا شد.

 

 

این بازیگر جوان درباره سریال قورباغه نیز در صفحه شخصی خود نوشته است:  «قورباغه یک جریان استف یک تاریخ که قبل و بعد دارد....

معرفی بیش از ۴۰ بازیگر و هنر جو که بعضی هایشان سال هاست پشت خط ضد جریان ها به در و دیوار می کوبیدند...

قورباغه جسارت یک تاریخ ساز است. راهیو رفت که هیچکس جرات رفتنش را نداشته و نخواهد داشت...

ترس از شروع هر جریانی قابل درک است 

نرفته اند از این به بعد هم نمی روند...

پرسیدند برای آینده فرزندت چرا نمی روی 

گفت ماندم بسازم به دخترم هم یاد‌میدهم بماند و بسازد...

به شاگردانش هم یاد می دهد چشمشان به دست هیچکس نباشد 

ساختن می آموزد به تک تکشان با حوصله میدان می دهد در این وانفسای سوءاستفاده از هنرجویان به هر نحوی...

ایمان دارم قورباغه یک جریان است، موج که بیاید همه چیز را سر راهش می شوید...

قورباغه تعامل بزرگان یک نسل با نسلی جدید است...

زمان بهترین قاضی است»

 

 

مظاهری درباره اعتماد هومن سیدی برای سپردن نقش آباد سریال قورباغه به او نیز نوشته است: « اعتماد کردی ، بی حد و مرز، به اندازه دلت خوب باشی همیشه، شاگردی شما رو به جا آوردن خیلی کار سختیه ، جبران زحماتت غیر ممکن، سایت برقرار»

 

سریال قورباغه نوشته و ساخته هومن سیدی است که داستان آن درباره مشکلات جامعه و تأثیر آن بر افراد مختلف است و به ماجرایی معمایی و جنایی با موضوع باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد.

 

 در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

 

یکی از نکات دیگر سریال قورباغه محدودیت سنی تماشای این سریال برای افراد زیر 18 سال است. این در حالی است که تا پیش از این قرار بود که این سریال با محدودیت سنی تماشا برای افراد زیر 16 سال پخش شود و یک هفته قبل از نمایش قورباغه، ساترا اعلام کرد که بعد از بازبینی مجدد، به دلیل وجود صحنه های خشن،  این سریال را  مثبت 18 تشخیص داده است. این در حالی است که محدودیت مثبت 18 بیشتر برای فیلم هایی با مضامین غیراخلاقی و بسیار بسیار خشن در نظر گرفته می شود. 

 

بازیگران سریال قورباغه عبارتند از : نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، امید محمدزاده، محمدامین شعرباف، هادی تسلیمی، معین شاهچراغی، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و  هومن سیدی.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.