2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مهناز کرباسچیان بازیگر نقش خانم نعیمی در سریال باخانمان

مهناز کرباسچیان بازیگر نقش خانم نعیمی در سریال باخانمان

مهناز کرباسچیان در سریال طنز باخانمان در نقش خانم نعیمی ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مهناز کرباسچیان در سریال طنز «باخانمان» در نقش خانم نعیمی بازی می کند.


مهناز کرباسچیان متولد سال 1366 در تهران است که کار بازیگری را از صحنه تئاتر شروع کرده است و برای نخستین بار در فیلم سینمایی «ترانه» در نقش فریبا جلوی دوربین رفت و به سینما راه یافت.

 

 

 

 

این بازیگر جوان پس از نقش آفرینی در فیلم «ترانه» در سال 1397 در فیلم  سینمایی «مجبوریم» ساخته رضا درمیشان ایفای نقش کرد.

 

مهناز کرباسچیان برای نخستین بار با حضور در سریال طنز «باخانمان» در قاب تلویزیون ظاهر شده است و از طریق این سریال به مخاطبان این رسانه فراگیر معرفی خواهد شد.

 

 

سریال طنز «باخانمان» نوشته امیر برادران، به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از  سه شنبه 9 دی ماه ساعت 20:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

بازیگران اصلی سریال طنز باخانمان عبارتند از : حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، مارال فرجاد، حسام محمودی، الهام اخوان، مریم سلطانی، مهروز ناصرشریف، امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی و شهرام شکیبا.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.