2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ترلان پروانه در فهرست 100 زن زیبای جهان هشتادوهشتم شد

ترلان پروانه در فهرست 100 زن زیبای جهان هشتادوهشتم شد

ترلان پروانه در فهرست 100 زن زیبای جهان قرار گرفت.

به گزارش هنرنوشت، سایت  tc candler  ترلان پروانه بازیگر جوان ایرانی را به عنوان هشتاد‌ و هشتمین زن زیبای سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

 

این سایت در  پایان هر سال فهرستی صد نفره  از زیباترین زنان و مردان جهان را معرفی می‌کند که ترلان پروانه بازیگر ایرانی در فهرست سال 2020 در ردیف هشتادوهشتمین زن زیبای جهان قرار گرفت.

 

گلشیفته فراهانی نیز که تاکنون هشت بار در لیست زنان زیبای جهان از سوی این سایت معرفی شده است، این بار نیز در این لیست در جایگاه پنجاه و یکم جای گرفت.

 

 

 

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌ خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به‌عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

 

او از کودکی در آثار سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است و نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد سریال تلویزیونی «بچه های پایش» بود. بعد از آن در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ،101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383 ایفای نقش کرد و در سال 1384در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست جلوی دوربین رفت.

 

پروانه همچنین در سریال  «جایزه بزرگ» مهران مدیری و «خوش غیرت» محصول سال 83 حضور داشت و  اولین حضورش در سینما با فیلم «رویای آخر» رقم خورد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.