2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

آهنگ یاس در قسمت اول سریال جنجالی قورباغه+ فیلم

سکانسی از قسمت اول سریال قورباغه را با صدای یاس خواننده رپ ببینید.

به گزارش هنرنوشت، قسمت نخست سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و با نقش آفرینی نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی و هومن سیدی منتشر شده است.

 

ویدیوموزیک سفارشی یاس خواننده رپ ایران را در سکانسی از نخستین قسمت این سریال در فایل بالا تماشا کنید.

 

سریال قورباغه نوشته و ساخته هومن سیدی است که داستان آن درباره مشکلات جامعه و تأثیر آن بر افراد مختلف است و به ماجرایی معمایی و جنایی با موضوع باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد.

 

 در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

 

یکی از نکات دیگر سریال قورباغه محدودیت سنی تماشای این سریال برای افراد زیر 18 سال است. این در حالی است که تا پیش از این قرار بود که این سریال با محدودیت سنی تماشا برای افراد زیر 16 سال پخش شود و یک هفته قبل از نمایش قورباغه، ساترا اعلام کرد که بعد از بازبینی مجدد، به دلیل وجود صحنه های خشن،  این سریال را  مثبت 18 تشخیص داده است. این در حالی است که محدودیت مثبت 18 بیشتر برای فیلم هایی با مضامین غیراخلاقی و بسیار بسیار خشن در نظر گرفته می شود. 

 

بازیگران سریال قورباغه عبارتند از : نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، معین شاهچراغی، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و  هومن سیدی.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.