2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ماجرای دلخوری ریحانه پارسا از کامبیز دیرباز چه بود؟

ماجرای دلخوری ریحانه پارسا از کامبیز دیرباز چه بود؟

کامبیز دیرباز در یک مصاحبه به ماجراهای دردسرساز ریحانه پارسا اشاره کرد و پارسا نیز او را از پاسخ دردناکش بی نصیب نگذاشت.

به گزارش هنرنوشت، ماجرای ریحانه پارسا به درست عبرتی برای اهالی سینما و تلویزیون ایران تبدیل شده است. حواشی او در سینمای ایران تمامی ندارد و هر بار به بهانه های مختلفی از او و حاشیه هایی که در سینما داشته است، یاد می شود. این بار کامبیز دیرباز که اخیرا در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» ایفای نقش کرده است، به ماجراها و حواشی ریحانه پارسا در سینما و تلویزیون ایران اشاره کرد.

 

کامبیز دیرباز در یک مصاحبه تلویزیونی اینترنتی درباره پردیس عابدینی و قرارداد سختی که حامد عنقا کارگردان سریال «آقازاده» با او بسته است،  گفته است: « پردیس پورعابدینی قراردادش را سر سفره ای که بزرگ شده بسته. او یک آدم خانواده دار است و به نظرم راه درست را در پیش گرفته. او بازیگر و دختر خوبی است، اخلاق حرفه ای این کار را دارد و جو زده نمی شود. تا اینجا هم جو زده نشده و اگر قرار بود شود تا الان شده بود.»

 

ریحانه پارسا که پیش از این در سریال «پدر» به کارگردانی حامد عنقا برای نخستین بار بازی کرده و به شهرت رسیده بود، کنایه کامبیز دیرباز را بی پاسخ نگذاشت و در واکنش به سخنان کامبیز دیرباز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«یتیمان

اسیران

فرزندان طلاق

(من را ببخشید)!

قلب شما اگر بشکند، من مقصرم!

من که با افتخار همه جا بی مهری پدر و ترک کردن مادرم را فریاد زدم، اما پای وجود پر تقصیرم از هر پدری مردانه‌تر و از هر مادری مهربان‌تر ایستادم!

که خود طناب دار برای امروز خود بافتم…

من از اشک شما شرمسارم که امروز این وقیحِ گستاخ از چشمان شما به صورتتان روانه کرد.

من باعث اشک و «شرم پر از شرف» چشم‌های شما شدم

این منِ بی خانواده‌ی یاغی را بابت نفس کشیدنش ببخشید.»

 

 

این بازیگر پیشین سینمای ایران همچنین ویدیوی سخنان کامبیز دیرباز را در قالب استوری هم منتشر کرد و نوشت:

«مثل خیلی از اهالی سینما که همه راه سکوت را پیش گرفتن. از پیشکسوت تا جوجه هایشان فحش دادن. هزار انگ به ریحانه پارسا بستن. براشون امکانات به بار میاره. شکاف عمیق بین چپ و راست کاملا این روز‌ها قابل درک شده.»

 

ساعاتی بعد کامبیز دیرباز  در واکنش به پاسخ های ریحانه پارسا با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود در مقام عذرخواهی برآمد و نوشت:

«سلام عزیزان همراه، گویا در مصاحبه اخیرم ناخواسته باعث آزردن سرکار خانم ریحانه پارسا شدم.

به شدت از دل شکستن در زندگی هراس داشتم و خواهم داشت. از همینجا صمیمانه از ایشون عذرخواهی می‌کنم و خدای خوبی‌ها را شاهد می‌گیرم که عمدی در در دل نداشته ام.

خواهرم (دخترم) ریحانه من رو ببخش…»

 

 

ریحانه پارسا نیز استوری او را با هشتک «مرد باش»  بازنشر کرد.

 

 


ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران است که در مدت کوتاه حضورش در سینما و تلویزیون حواشی بسیاری را به دنبال آورد. او مدتی است که از بازیگری کناره گیری کرده و بعد از ترک ایران و مهاجرت به ترکیه نیز کشف حجاب کرد تا برای همیشه پرونده حضورش را در سینما و تلویزیون ایران بسته نگاه دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.