2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خاطره حاتمی بازیگر نقش ترانه در سریال «زن زندگی مرد زندگی»

خاطره حاتمی بازیگر نقش ترانه در سریال «زن زندگی مرد زندگی»

خاطره حاتمی در سریال «زن زندگی مرد زندگی» در نقش ترانه همسر ارسلان ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، خاطره حاتمی یکی از بازیگران سریال «زن زندگی مرد زندگی» است که در نقش ترانه همسر ارسلان (میثم رازفر) در این مجموعه ایفای نقش کرده است.

 

 

خاطره حاتمی متولد ۲۴ شهریور  سال ۱۳۶۲ در تهران و دانش آموخته روانشناسی است که این رشته را به صورت نیمه تمام رها کرد و از سال 1381 با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد این حرفه شد و کار حرفه ای خود را با تئاتر آغاز کرد و بعدها موفق شد که جایزه اول بازیگری زن را از جشنواره تئاتر تهران را نیز از آن خود کند.

 

 

حاتمی برای نخستین بار با فیلم «گرگ و میش» وارد سینما شد و  با ایفای نقش در سریال «فقط به خاطر تو» برای مخاطبان آثار تلویزیونی به چهره شناخته شده ای تبدیل شد و پس از آن با سریال «کیمیا» نیز به شهرت بیشتری رسید.

 

این بازیگر در فیلم ها و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است که از جمله این فیلم ها می توان به «به وقت طلاق»، «دربست»، «ازدواج مشروط»، «دنیای پرامید»، «در امتداد شهر»، «همبازی»، «دختران»، «قرنطینه»، «گرگ و میش» و «ناف» اشاره کرد.

 

 

این بازیگر در سریال های «کیمیا»، «زیر همکف»، «خانواده دکتر ماهان»، «آمین»، «خواب بلند»، «بیدار باش»، «راه طولانی»، «باغ شیشه ای»، «گاو صندوق»، «کلانتر 3»، «ماه عسل»، «از نفس افتاده»، «فقط به خاطر تو»، و «پول کثیف» ایفای نقش کرده است.

 

سریال «زن زندگی مرد زندگی»:

 

مجموعه تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی از دوشنبه ـ اول شهریور ماه ـ ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

 

 

این مجموعه تلویزیونی به قلم فهیمه سلیمانی در ژانر کمدی اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

 

بازیگران این سریال عبارتند از: عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لیلی فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری،  آیدا نامجو و... 

 

داستان سریال «زن زندگی مرد زندگی» درباره زوجی است که چند سال از زندگی مشترکشان می گذرد و در هر قسمت مخاطب شاهد یک قصه خواهد بود.


این سریال در فضایی کمدی و ملودرام به واقعیت های زندگی و اجتماع می پردازد و آن را توصیف و نقد می کند و  روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی‌ بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تاکید می‌کند و از همین رو تلاش می کند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

 

ترانه و ارسلان زوج اصلی داستان، بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان، با وجود تفاوت فرهنگی و برخی مشکلات اما عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی می کنند و با گفتگو با یکدیگر مشکلات پیش آمده برای آنها شیرین و خاطره انگیز می شود.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آنها در بالکن خانه که به آن آشیانه می گویند و محل امنی برای گفتگوی آنهاست به اتمام می‌رسد.

 

سریال «زن زندگی مرد زندگی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح، ۱۹ عصر و ۲ بامداد روی آنتن می رود.

 

زمان بازپخش و تکرار این سریال نیز ساعت 11 و 17 روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.