2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
فصل جدید «مسابقه دورهمی» و «خندوانه» کی پخش می شود؟

فصل جدید «مسابقه دورهمی» و «خندوانه» کی پخش می شود؟

فصل جدید «مسابقه دورهمی» و «خندوانه» به زودی به آنتن شبکه نسیم بازمی گردند.

به گزارش هنرنوشت، برنامه‌های «مسابقه دورهمی» و «خندوانه» که به عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران در تابستان ۱۴۰۰ معرفی شده اند، بعد از ماه محرم و صفر با سری جدید و تفاوت هایی در ساختار و اجرای برنامه ها به آنتن شبکه نسیم بازمی گردند.

 

 فصل هفتم برنامه «خندوانه» تا پیش از ماه محرم روی آنتن شبکه نسیم بود که به دلیل ابتلای رامبد جوان و شانزده نفر دیگر از عوامل این مجموعه، روند تولید آن ناتمام باقی ماند و اکنون سازندگان این برنامه تلاش می کنند تا بعد از ماه محرم و صفر و با فروکش کردن روند شیوع کرونا، بار دیگر در قاب تلویزیون ظاهر شوند.

 

برنامه «دورهمی» نیز که در فصل جدید خود با تغییرات کلی در ساختار برنامه همراه بود با عنوان «مسابقه دورهمی» از اواخر بهار سال جاری پخش آن در شبکه نسیم آغاز شد و بلافاصله توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند و جایگاه خود را در صدر برنامه های پربیننده تلویزیون حفظ کند.

 

فصل اول مسابقه دورهمی در 33 قسمت تا پیش از محرم از شبکه نسیم روی آنتن رفت و برنده نهایی فصل اول نیز معرفی شد و قرار است که فصل دوم این سریال نیز با تغییراتی در اجرای برنامه و ساختار آن به شکلی متفاوت و جذاب تر  بعد از ماه محرم و صفر بار دیگر از شبکه نسیم پخش شود.

مهران مدیری مجری این برنامه نیز در جریان پخش این فصل از مسابقه دورهمی به کرونا مبتلا شد و روند درمان خود را در بیمارستان و سپس در قرنطینه خانگی گذرانده است.

 

«دورهمی» که ۳۳ قسمت آن تا پیش از این ایام پخش و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حضور در فصل اول معرفی شد خود را برای فصل دوم در بعد از محرم و صفر آماده می‌کند که قرار است با حفظ کلیت برنامه بخش‌هایی به آن اضافه و در شیوه پرسش و جریان رقابت اتفاقات جذابی روی دهد و تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.


انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.