2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
محمد صادقی بازیگر نقش پیمان  در سریال «افرا»

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال «افرا»

محمد صادقی بازیگر جوان و جدیدی است که با سریال «افرا» در نقش پیمان به مخاطبان معرفی می شود.

به گزارش هنرنوشت، محمد صادقی بازیگر جوان و نوظهور سینما و تلویزیون است که با سریال «افرا» در نقش پیمان، برادر وحید (پژمان بازغی) به مخاطبان معرفی می شود.

 

محمد صادقی به همراه سارا باقری دو بازیگر جدیدی هستند که برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی بازی می کنند.

 

 

 

 

این بازیگر جوان پیش از این در سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده که از شبکه نمایش خانگی پخش شد، برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و در نقش آبتین ایفای نقش کرد و با این سریال به عنوان یک چهره جدید در دنیای تصویر به مخاطبان معرفی شد.

 

محمد صادقی تجربه بازی روی صحنه تئاتر را نیز دارد و سریال «مانکن» نخستین حضور او در مقابل دوربین در دنیای تصویر است و هم اکنون در دومین تجربه خود با سریال تلویزیونی «افرا» در قاب تلویزیون دیده می شود.

 

این بازیگر در نمایش های «آمادئوس»، «موفیستو»، «شاه لیر» به کارگردانی مسعود دلخواه روی صحنه رفته است 

 

 

محمد صادقی متولد  22 فروردین 1372 در تهران و دانش آموخته رشته مدیریت اجرایی است که کار بازیگری را نیز با اجرای تئاتر از سال 1390 آغاز کرده است.

 

صادقی در ورزش تکواندو نیز به صورت حرفه ای فعالیت داشته است.

 

 

سریال افرا:

 

سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست که از روز جمعه 5 شهریور ساعت 22:15 از این شبکه روی آنتن می رود.

 

«افرا» سریالی 40 قسمتی است که در ماه محرم و صفر هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد بود و پنجشنبه شب ها نیز خلاصه قسمت های هر هفته این سریال پخش می شود.

 

بازیگران سریال «افرا» عبارتند از: مهدی سلطانی (پدر محمود فروش پدر مسعود)، پژمان بازغی (وحید)، روزبه حصاری (مسعود فروزش- نقش اصلی)، مینا وحید (مهتاب- همسر مسعود)، فریبا متخصص (اعظم؛ مادر وحید و پیمان)، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی (وکیل)، علیرضا آرا (پزشک)، محمد صادقی (برادر وحید)، هامون سیدی (عقیل)، سارا باقری (مائده فروزش- خواهر مسعود)، نسرین بابایی (پروین مادر مسعود)، فهیمه مؤمنی (صبا همسر وحید)، آریا دلفانی (مهران)، بهمن صادق حسنی و مهرداد بخشی. 

 

این مجموعه تلویزیونی قصه آن در فضای معاصر می گذرد و به جای خلاصه داستان آن چنین آمده است: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».

 

ساخت موسیقی این مجموعه بر عهده بابک زرین  و تدوین آن بر عهده نوید توحیدی است و صداگذاری آن را  امیر حسین صادقی و جلوه های ویژه تصویری و اصلاح رنگ را امیر ولی خانی انجام می دهند.

 

دیگر عوامل سریال «افرا» عبارتند از: نویسنده: فرزاد فرزانه، مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی، صدابردار: بابک نیازی، طراح صحنه: محمد صادقی، طراح گریم: زهره سیه پوش، طراح لباس: مهشید صادقی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، مدیران تولید: رحیم بیابانی، مرتضی پیرهادی، مدیر برنامه ریزی: حبیب قلی زاده، دستیار یک کارگردان: میثم بیدقی، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، عکاس: محمد دارایی، مدیر تدارکات: محمد عسکری، فیلمبردار: عطا قنبری، پشت صحنه: مهران بی پروا و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

 
انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.