2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جزییات منع تردد از فردا اعلام شد

جزییات منع تردد از فردا اعلام شد

ستاد مقابله با کرونا جزییات منع تردد را در تعطیلات پنج روزه کشور اعلام کرد.

به گزارش هنرنوشت، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تعطیلی پنج روزه در کشور که از 25 مرداد تا 30 مردادماه اعمال خواهد شد، درباره جزییات منع ترددها و تعطیلی ها توضیح داد.

 

 دکتر علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به ایسنا گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کشور، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد. بر اساس تصمیم این ستاد و در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، از فردا ساعت ۱۲ ظهر فردا منع تردد بین استانی اعمال خواهد شد و نباید هیچ ترددی از استانی به استان دیگر صورت بگیرد به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره. بنابراین منع تردد از فردا (۲۴ مرداد) ساعت ۱۲ ظهر تا بامداد شنبه ۶ شهریور به مدت ۲ هفته اعمال خواهد شد. این منع تردد سراسری و بین استانی خواهد بود.

 

وی گفت: تمام مجوزهایی که قبلا برای ترددها صادر شده بود، لغو خواهد شد. علاوه بر این افرادی که بنا به هر دلیلی تخلف و جریمه شدند، بعد از یک ماه این جریمه دو برابر می شود و حتما هم اخذ خواهد شد.

 

رییسی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیلی همه ادارات را هم داریم. از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده (۳۰ مردادماه) همه ادارات به جز مشاغل ضروری مانند ادارات برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی و... تعطیل خواهند بود.

او افزود: تعطیلی ادارات شامل بانک‌ها، اصناف، ادارات و ... است و تنها اصناف ضروری در گروه شغلی یک فعال خواهند بود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: در رعایت پروتکل‌ها نیز سختگیری خواهد شد و مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.