2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شد

بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شد

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده و در حالت بیهوشی قرار دارد.

به گزارش هنرنوشت، علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است، در حال حاضر به تشخیص پزشکان معالج برای مداوای بهتر در حالت بیهوشی قرار دارد تا داروهای مورد نیاز به او تزریق شود.

 

 

سهیلا جوادی همسر علی سلیمانی در گفتگو با مهر از برخی حواشی ایجاد شده در فضای مجازی درباره بستری شدن این بازیگر و افرادی که بدون اجازه به دنبال جمع آوری پول برای مداوای این بازیگر هستند، انتقاد کرد و گفته است: «برخی در فضای مجازی به دنبال جمع کردن حمایت مالی برای درمان علی سلیمانی هستند که این رفتار بسیار ناشایست است. از این افراد می‌خواهم با آبروی علی سلیمانی بازی نکنند.  ما ذهن مان درگیر بیماری و درمان علی است و کاش با حواشی و رفتارهای نامناسب درگیری مضاعفی برای ما ایجاد نکنند.»

 

علی سلیمانی، متولد ۱۰ آبان ۱۳۴۹ در تهران و دانش آموخته رشته نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است که نخستین بار با فیلم «سفر بخیر» به کارگردانی داریوش مودبیان وارد سینما شد و پس از آن در فیلم ها و سریال های بسیاری جلوی دوربین رفت که از آن جمله می توان به « زخم شانه حوا»، « تنگه ابوقریب»، «داستان یک شهر»، «روشن ‌تر از خاموشی» و «وضعیت سفید» اشاره کرد.

سلیمانی علاوه بر بازیگری در زمینه فوتبال و تدریس کاراته نیز فعال است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.