2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نوید محمدزاده برای سومین بار بازیگر فیلم سعید روستایی شد

نوید محمدزاده برای سومین بار بازیگر فیلم سعید روستایی شد

نوید محمدزاده برای سومین بار بعد از «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» بازی در فیلم جدید سعید روستایی را پذیرفت.

به گزارش هنرنوشت، نوید محمدزاده برای سومین بار بعد از فیلم های «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی، در فیلم جدید این کارگردان با عنوان «برادران لیلا» ایفای نقش می کند.

 

سعید روستایی که نخستین بار سال 94 با فیلم «ابد و یک روز»  و دریافت جوایز متعدد برای این فیلم، به چهره شناخته شده ای در سینمای ایران تبدیل شد، بعدها با ساخت فیلم «متری شیش و نیم» بر افتخارات خود افزود و تماشاگران بسیاری را به سالن های سینما کشاند و اکنون درصدد ساخت سومین فیلم خود با عنوان «برادران لیلا» است که برای سومین بار نیز از نوید محمدزاده برای بازی در این فیلم دعوت کرده است.

منتقدان سینمایی و تماشاگران حرفه ای سینما نیز که آثار این کارگردان جوان را دنبال می کنند، منتظرند تا شاهد نمایش سومین فیلم این کارگردان جوان باشند و ببینند که این بار این کارگردان چه سوژه ای را برای  جذب تماشاگران سینما به کار گرفته است.

 

با وجود اکران فیلم «متری شیش و نیم » در سال 97 در ایران، این فیلم به تازگی در سینماهای فرانسه به نمایش درآمده و فروش خوبی را به دست آورده است. همچنین این فیلم در ششمین جشنواره فیلم های تریلر و پلیسی «ریم پولار» در فرانسه نیز به نمایش درآمد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و جایزه منتقدان این جشنواره سینمایی شد.

 

تهیه کننده فیلم جدید سعید روستایی با عنوان «برادران لیلا» جواد نوروزبیگی است که تهیه کنندگی فیلم «خون شد» مسعود کیمیایی را نیز بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.