2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

مونا فرجاد با وجود تزریق دو دوز واکسن کرونا گرفت + فیلم

مونا فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار ویدیویی اعلام کرد که با وجود تزریق دو دوز واکسن به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش هنرنوشت، مونا فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد که با وجود تزریق دو دوز واکسن کرونا در داخل کشور اکنون به کرونا مبتلا شده است.

 

ویدیوی صحبت های مونا فرجاد را درباره ابتلا به کرونا در بالا مشاهده کنید.

 

در همین زمینه بخوانید:

 

هنرنمایی مونا فرجاد با لباس چینی و حرف چ  + فیلم

 

مونا فرجاد در دوران شیوع کرونا و تعطیلی سالن های تئاتر دست به ابتکار جالبی زد و با اجرای  نمایش های تک نفره به صورت مونولوگ که هر بار بر یکی از حروف الفبا تأکید دارند، مخاطبانش را در صفحه اینستاگرام سرگرم می کرد که در حال حاضر به دلیل ابتلا به کرونا برای مدتی این فعالیت او در اینستاگرام که با استقبال بسیار زیادی هم روبرو شده بود، متوقف می شود.

 

مونا فرجاد متولد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران و دانش آموخته رشته اقتصاد نظری است که کار بازیگری را از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع کرد  و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را بازی کرد.
 
 
مونا فرجاد فرزند جلیل فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون است و خواهرش مارال فرجاد نیز از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.
 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.