2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
نگار جواهریان درباره ارشا اقدسی  چه نوشت؟ / آخرین وضعیت بدلکار سینمای ایران

نگار جواهریان درباره ارشا اقدسی چه نوشت؟ / آخرین وضعیت بدلکار سینمای ایران

نگار جواهریان درباره ارشا اقدسی بازیگر و بدلکار سینمای ایران که در شرایط ناگواری بستری است، دلنوشته ای منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، نگار جواهریان بازیگر سینما دلنوشته ای را درباره ارشا اقدسی بازیگر و بدلکار سینما که این روزها در شرایط بسیار ناگواری در بیمارستانی در بیروت بستری است و پزشکان شانس زندگی او را تنها یک درصد اعلام کرده اند، منتشر کرد.

 

نگار جواهریان در اینستاگرام خود با آرزوی سلامتی برای این بازیگر و بدلکار شجاع سینمای ایران نوشت:

 

«ارشای عزیز، برگرد
حضورِ پر از زندگی و جسارتت جلوی چشمهایم است و به این فکر می‌کنم که هر بار دیدمت، به خودم گفتم بابا آدم چه کارها که نمی‌تواند بکند، چه لذت‌ها می‌تواند ببرد از بودنش و طبیعت و…و چقدر می‌تواند بیشتر از توانِ خودش باشد و همیشه یادِ کلی آرزویِ فراموش شده افتادم.
آرزو می‌کنم، آرزو می‌کنم، آرزو می‌کنم، خدا تو را به مادرت برگرداند.»

 

 

ارشا اقدسی چندی پیش سر صحنه فیلمبرداری یک فیلم تونسی در لبنان دچار حادثه شد و خودرو او در حین فیلمبرداری چپ کرد و او را بیهوش از خودرو بیرون آوردند و به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند.

شرایط کنونی این بازیگر و بدلکار سینمای ایران خوب نیست و پزشکان شانس زندگی او را تنها یک درصد اعلام کرده اند با این حال او هم اکنون در خواب مصنوعی قرار دارد و مغز و قلب او همچنان کار می کند.

 

مادر ارشا اقدسی از مردم خواسته است برای فرزندش دعا کنند تا به زندگی بازگردد و همچنین گفته است که ارشا بنا به وصیت خودش چنانچه دچار مرگ مغزی شود، اعضای بدنش را اهدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.