2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
زهرا بهروزمنش بازیگر نقش ماهی در سریال «قبله عالم»

زهرا بهروزمنش بازیگر نقش ماهی در سریال «قبله عالم»

زهرا بهروزمنش در سریال کمدی «قبله عالم» در نقش ماهی ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، زهرا بهروزمنش در سریال کمدی «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی در نقش ماهی نامزد سابق ناصر (حامد کمیلی) و همسر میرزا رضا کرمانی (پژمان بازغی) ایفای نقش کرده است.

 

 

زندگینامه زهرا بهروزمنش:

 

زهرا بهروزمنش متولد 20 دی ماه 1367 در تهران و دانش آموخته رشته مترجمی زبان انگلیسی است که کار بازیگری را با شرکت در کلاس های بازیگری استاد سمندریان زیر نظر پانته آ پناهی ها ، پیام دهکردی و علی سرابی آغاز کرد و در چندین نمایش روی صحنه رفت که برای نمایش «دوازده» در جشنواره تئاتر امید موفق به دریافت جایزه بازیگری زن شد.

 

وی همچنین به عنوان مجری در برنامه های تلویزیونی حضور داشته است که از آن جمله می توان به برنامه «آبی مثل تو»، «شیب تند» و «بهار نارنج» و «مثبت من» اشاره کرد.

 

 

این بازیگر برای نخستین بار در سریال تلویزیونی «سایه بان» به کارگردانی جمشید محمودی ایفای نقش کرد و پس از آن در فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی و پس از آن در فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده در نقش نجمه دختر افغانستانی جلوی دوربین رفت و آخرین حضور سینمایی این بازیگر  جوان نیز در فیلم «شمش طلا» ساخته یوسف حاتمی کیا با تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا رقم خورده است و سریال «قبله عالم» نیز با ایفای نقش او هم اکنون از فیلیمو در حال پخش است.

 

سریال قبله عالم:

 

 

«قبله عالم» عنوان سریالی به کارگردانی حامد محمدی است که پخش آن از فیلیمو آغاز شده و قسمت های جدید آن یکشنبه ها ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود و مخاطبان این مجموعه هر یکشنبه در همین ساعت می توانند منتظر پخش قسمت جدید این سریال کمدی تاریخی باشند.

 

سریال «قبله عالم» در ژانر کمدی تاریخی ساخته شده و درباره زندگی و اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار است

 

در این سریال حامد کمیلی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، پژمان بازغی , سوگل خلیق، سمانه پاکدل، زهرا بهروزمنش و سروش صحت ایفای نقش می کنند.

 

حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه قاجار، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله صدراعظم ناصرالدین شاه، شقایق دهقان در نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه قاجار و همسر محمدشاه قاجار، اردشیر رستمی در نقش خشایار، پژمان بازغی در نقش میرزا رضا کرمانی قاتل ناصرالدین شاه، سوگل خلیق در نقش مونس،  مارین ون هولک در نقش آنجلینا السلطنه همسر فرنگی ناصرالدین شاه و زهرا بهروزمنش در نقش ماهی نامزد سابق ناصر و همسر میرزا رضا کرمانی ایفای نقش می کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.