2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مانی صدیقی بازیگر نقش فرج ناصری در سریال 87 متر

مانی صدیقی بازیگر نقش فرج ناصری در سریال 87 متر

مانی صدیقی یکی از بازیگران جدید سریال 87 متر است که در نقش فرج ناصری برای نخستین بار بازی در یک سریال را تجربه می کند.

به گزارش هنرنوشت، مانی صدیقی یکی از بازیگران جدید سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری است که در نقش فرج ناصری ایفای نقش می کند.

 

 

 

 

 

مانی صدیقی در گفتگو با خبرنگار هنرنوشت درباره تجربه بازیگری در این سریال گفت: قبل از سریال 87 متر تجربه بازی در یکی دو فیلم کوتاه را داشتم اما این سریال اولین تجربه بازیگری من در یک سریال تلویزیونی بود و شاید هم آخرین تجربه من باشد چرا که چندان با کار من به لحاظ زمانی سنخیت ندارد و کار بسیار سختی است.

 

وی درباره انتخابش به عنوان بازیگر این سریال توضیح داد: همسرم شبنم عرفی نژاد در این سریال بازی می کند و من هم چندین بار سر پروژه سریال 87 متر رفته بودم که یک بار آقای عیاری به من پیشنهاد کردند که نقش یکی از مال باخته ها را در این سریال بازی کنم و بعد از یکی دو جلسه کار کردن، شاید استعدادی را در من دیدند که به همکاری در این پروژه دعوت شدم.

 

 

مانی صدیقی در ادامه با اشاره به سختی بازیگری در مقابل دوربین گفت: الا تصور نمی کردم تا این اندازه بازی کردن جلوی دوربین و در کنار بازیگران حرفه ای کار سختی باشد اما در این پروژه جدا از آقای کیانوش عیاری و نبوغ که دارند، بسیاری از دوستانم همکاری داشتند و به من خیلی کمک کردند

 

وی همچنین درباره احتمال ادامه دادن کار بازیگری به صورت حرفه ای گفت: من اصلا فکر نمی کردم که روزی بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه کنم اما این اتفاق افتاد و برای آینده هم هیچ چیز مشخص نیست اما به دلیل این که در زمینه تولید برنامه های تلویزیونی کار کرده ام و با دنیای تصویر آشنایی دارم، اگر شرایطی همچون شرایط سریال 87 متر رقم بخورد که همراه با غنای روحیه و خیال راحت باشد، شاید بازیگر را هم ادامه بدهم اما چون کار خیلی سختی است خیلی به آن فکر نکرده ام.

 

مانی صدیقی در کنار داریوش کاردان علی انصاریان و شبنم عرفی نژاد 

 

 

مانی صدیقی از تجربه بازی در سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری به عنوان متفاوت ترین تجربه زندگی خود و البته باحال ترین تجربه اش یاد کرد و درباره حرفه اصلی خود که تولید برنامه های تلویزیونی است، بیان کرد: من چندین برنامه زنده تلویزیونی ساخته ام از جمله برنامه زنده «سفر بخیر» برای شبکه سه سیما که این برنامه سازی ها را  هم مدتی است به دلیل شرایط نامساعد مالی در سازمان انجام نداده ام و ادامه این کار هم دیگر برایم جذاب نیست ولی اگر شرایط ایده آلی پیش بیاید باز هم برنامه زنده تلویزیونی تولید می کنم.

 

این بازیگر درباره پیشنهاد بازی در فیلم ها و سریال های دیگر هم گفت: بعد از این سریال از سوی یکی دو نفر از دوستانم پیشنهادهایی برای بازی داشتم اما به طور کلی این حرفه با کار اصلی من به لحاظ زمانی جور درنمی آید.

 

مانی صدیقی متولد 1362 در تهران و دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی است و بیشتر در زمینه ساخت و تولید برنامه های زنده تلویزیونی فعالیت دارد.

 

 

مانی صدیقی همسر شبنم عرفی نژاد از دیگر بازیگران سریال 87 متر است.

 

 

سریال 87 متر:

 

به گزارش هنرنوشت،  سریال جدید «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری از مردادماه سال جاری ساعت 22:15 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در طول چهار سال گذشته تولید شده و قرار است به زودی از مردادماه ساعت 22:15  از این شبکه پخش  شود.

 

 

داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی، مسیح خانزاده، مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 

این مجموعه یکی از سریال هایی است که به دلیل مشکلات بودجه ای و شیوع کرونا بارها با وقفه مواجه شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.