2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زندگینامه عرفان آصفی در نقش  سینا در سریال 87 متر

زندگینامه عرفان آصفی در نقش سینا در سریال 87 متر

عرفان آصفی در سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری در نقش سینا خلیلی ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، عرفان آصفی یکی از بازیگران نوظهور سینما و تلویزیون است که  با سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری برای نخستین بار بازی در یک سریال را تجربه می کند و در این سریال در نقش سینا خلیلی پسر محسن خلیلی جلوی دوربین رفته است.

 

 

عرفان آصفی در گفتگو با خبرنگار هنرنوشت درباره ورودش به دنیای بازیگری گفت:  من متولد 23 فروردین ماه سال 1374 در مشهد و دانش آموخته رشته فیلمسازی در هنرستان هنرهای زیبای مشهد هستم و سال 91 تحصیلاتم را در رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره تهران ادامه دادم اما بعد از مدتی آن را رها کردم به این دلیل که بورسیه مدرسه ملی سینمای ایران بودم و مابقی تحصیلاتم را در رشته فیلمسازی ادامه دادم که در این مدرسه استادانی از جمله کیانوش عیاری، داوودنژاد و رسول صدرعاملی برای ما تدریس می کردند و آشنایی من با آقای عیاری نیز از همین کلاس ها شروع شد و بعد هم به من پیشنهاد بازی در سریال 87 متر را دادند که با افتخار پذیرفتم.

 

این بازیگر جوان درباره تجربه بازیگری خود بیان کرد: سریال «87 متر» اولین حضور من به عنوان بازیگر در یک سریال تلویزیونی است و پیش از آن من در زمینه فیلمسازی فعالیت داشتم و  6 فیلم کوتاه ساخته ام و در چهارمین فیلم کوتاهی که ساختم با عنوان «آقای بازیگر» پانزده کارکتر از آقای شان پن بازیگر سینمای هالیوود را با گریم های متفاوت و به زبان انگلیسی جلوی دوربین بازی کردم  که یک فیلم تجربی و دلی بود و در واقع اولین تجربه بازیگری من در مقابل دوربین محسوب می شود. آقای کیانوش عیاری هم این فیلم را دیدند و بازی من را دوست داشتند که بعد از آن هم برای بازی در سریال 87 متر دعوت شدم.

 

 

آصفی درباره نقشی که در سریال 87 متر بازی می کند، توضیح داد: داستان این سریال درباره یک واحد آپارتمان 87 متری است که از سوی چند نفر کلاهبردار به چند نفر خریدار فروخته می شود و قصه از جایی آغاز می شود که خاور اسباب خانه دو خانواده خلیلی و پوردورانی به طور همزمان جلوی این آپارتمان توقف می کند و چالش میان این دو خانواده هم آغاز می شود.

من در این سریال در نقش سینا خلیلی پسر محسن خلیلی (مهران رجبی) بازی می کنم که پسر بسیار پر شر و شوری است و سعی می کند هر طور شده خانواده اش صاحب این آپارتمان شوند.

 

 

این بازیگر جوان درباره تجربه کار با کیانوش عیاری کارگردان این سریال توضیح داد: تجربه کار با آقای عیاری تجربه بسیار نابی بود و آقای عیاری به نظر من نبوغ خالص است. طوری که حتی با سه خط فیلمنامه سر صحنه حاضر می شود و بدون دکوپاژ، صحنه ای باورنکردنی را خلق می کند و من توفیق بزرگی شامل حالم شد که نخستین تجربه بازیگری من  به شکل حرفه ای با آقای عیاری  رقم خورد.

 

بازیگر نقش سینا خلیلی در سریال 87 متر درباره همبازی شدن با بازیگران حرفه ای در این سریال هم گفت: من در این سریال بیشتر با آقای مهران رجبی که نقش پدرم (محسن خلیلی) و خانم شهین تسلیمی که نقش مادرم را ایفا می کنند، همبازی بودم که باید بگویم تجربه خوبی بود و من با همه بازیگران خیلی راحت بودم. همه بازیگران بسیار خوب و حرفه ای بودند و من خیلی از آنها یاد گرفتم.

 

وی همچنین درباره تمرین های پیش از ضبط در این سریال هم اظهار کرد:  فیلمنامه این سریال هر روز قبل از هر پلان به دست ما می رسید و همان روز همراه بازیگران دیگر چندین بار تمرین می کردیم و آقای عیاری ما را راهنمایی می کرد و همه این لحظات عین زندگی بود و  عین همان زندگی جلوی دوربین را پشت صحنه هم داشتیم .

 

عرفان آصفی در پایان درباره سریال 87 متر تصریح کرد: به نظر من این سریال یک اتفاق ویژه برای تلویزیون و شبکه یک سیماست و مخاطبان هم از آن استقبال خواهند کرد.

 

سریال 87 متر:

 

 

 

 

سریال جدید «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری  محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و قرار است به زودی از مردادماه ساعت 22:15  از این شبکه پخش  شود.

 

داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی،مسیح خانزاده،، مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 

این مجموعه یکی از سریال هایی است که به دلیل مشکلات بودجه ای و شیوع کرونا بارها با وقفه مواجه شده و پروسه تولید آن چهار سال به طول انجامیده است.

 

انتهای پیام/

 

 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.