2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نیما نوری زاده بازیگر نقش احمد در سریال 87 متر

نیما نوری زاده بازیگر نقش احمد در سریال 87 متر

نیما نوری زاده یکی از بازیگران جوان سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری است که در نقش احمد ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، نیما نوری زاده بازیگر جوان سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری است که در نقش احمد ایفای نقش می کند.

 

 

 

زندگینامه نیما نوری زاده:

 

نیما نوری زاده متولد سال 1366 در الشتر لرستان و دانش آموخته رشته کامپیوتر، روانشناسی  و همچنین بازیگری از کلاس های آزاد استاد سمندریان است

این بازیگر کارش را از صحنه تئاتر آغاز کرده است و در نمایش های متعددی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به نمایش های: 
استثنا و قائده /کارگردان فرزاد موسوی ۱۳۸۹،  عشق اتفاقی نیست که بیافتد ۱۳۹۰/کارگردان وحید جلیلوند(تالار وحدت)،  خسم /کارگردان فرامرز رمضانیان(تئاتر شهر)، خانواده /کارگردان سید محمد مساوات (تماشاخانه ایرانشهر)، بیضایی/کارگردان سید محمد مساوات (تماشاخانه سنگلج)، ازدواج‌های مرده /کارگردان افشین سلحشور اشاره کرد که برای بازی در نمایش «خانواده» در سال 94 موفق به دریافت جایزه جشن بازیگر شد و در جشنواره تئاتر دانشجویی سال 89 نیز یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگر بود.

 

وی همچنین در فیلم کوتاه خونسردی به کارگردانی محمد رحمتی، فیلم کوتاه مکث اثر مسعود تاروردی و همچنین فیلم سینمایی نورا به کارگردان وحید پرشاد جلوی دوربین رفته است.

 

نیما نوری زاده برای نخستین بار در سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری در قاب تلویزیون دیده می شود و بازی در یک سریال را تجربه می کند.

 

 

سریال 87 متر:

 

سریال جدید «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری از مردادماه سال جاری ساعت 22:15 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

 

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در طول چهار سال گذشته تولید شده و قرار است به زودی از مردادماه ساعت 22:15  از این شبکه پخش  شود.

 

 

داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی، مسیح خانزاده،، مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.