2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
غزل شجاعی بازیگر نقش شیرین در سریال 87 متر

غزل شجاعی بازیگر نقش شیرین در سریال 87 متر

غزل شجاعی بازیگر سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری است که در نقش شیرین ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، غزل شجاعی یکی از بازیگران جوان سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری است که در نقش شیرین ایفای نقش می کند.

 

 

 

زندگینامه غزل شجاعی:

 

غزل شجاعی متولد 23 شهریورماه سال 1373 در تهران و دانشجوی رشته نمایش است که بازیگری را نیز از دوره نوجوانی و زمانی که 15 ساله بود از صحنه تئاتر آغاز کرده است و در کارنامه حرفه ای خود اجرای چندین نمایش را دارد که از آن جمله می توان به نمایش های «آوازهای عاشقانه یک درنا» ، «آوای بازگشتگان» ، «کله پوک ها» ، «وقت ناهار» ، «ماجرای عجیب سگی در شب»، «ولپن»، «روز پزشک» و «رویای یک نیمه شب تابستان» اشاره کرد که برای بازی در نمایش «آوازهای عاشقانه یک درنا» نامزد دریاف جایزه از بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر شده بود.

 

 

وی همچنین بازی در فیلم کوتاه «زرد پاییزی» و همچنین نقش کوتاهی در سریال «کیمیا» را در کارنامه هنری خود دارد که برای بازی در فیلم کوتاه «زرد پاییزی» نیز جایزه بهترین بازیگر زن را از پانزدهمین جشنواره فیلم زوریخ و تندیس بهترین نقش خوان را از اولین جشنواره نمایشنامه خوانی اردیبهشت دریافت کرد.

غزل شجاعی در سریال کمدی «مردم معمولی» به کارگردانی رامبد جوان که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، حضور دارد و در نقش دختر بردیا ایفای نقش می کند.

 

 

وی همچنین در سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری نیز ایفای نقش می کند.

 

 

 

سریال 87 متر:

 

سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و زمان ساخت این سریال حدود چهار سال طول کشیده است و سرانجام به آنتن شبکه یک سیما رسیده است و قرار است از مردادماه از این شبکه پخش شود.

 

 داستان سریال «۸۷ متر» درباره اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک خانه است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

 

بازیگران سریال «۸۷ متر» عبارتند از: علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست،  شبنم عرفی نژاد، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی،الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، مرتضی علی آبادی، مسیح خانزاده،، مانی صدیقی و عادله دائم پناه 

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.