2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

واکنش سالار عقیلی به شایعه مهاجرتش + فیلم

سالار عقیلی با انتشار ویدیویی درباره شایعه مهاجرتش به کشور اسپانیا واکنش نشان داد.

به گزارش هنرنوشت، چندی پیش خبری درباره مهاجرت سالار عقیلی به اسپانیا و محمد معتمدی به هلند در فضای مجازی منتشر شد و از این دو خواننده که آثاری را با موضوع وطن پرستی و ایران خوانده بودند به دلیل تناقض در رفتارشان انتقاد شده بود اما به فاصله کوتاهی محمد معتمدی با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی خود که او را در باغ فردوس تهران نشان می داد، به صورت غیر مستقیم این شایعه را تکذیب کرد و اکنون سالار عقیلی دیگر خواننده پرطرفدار ایران با انتشار یک ویدیو این شایعات را تکذیب کرده است.

 

سالار عقیلی با انتشار ویدیویی با تکذیب شایعه مهاجرتش به اسپانیا از پیگیری قضایی این موضوع  خبر داد و چنین گفت: « چند وقت پیش اخباری را مبنی بر مهاجرت من، در فضای مجازی منتشر کردند. اعلام می‌کنم که چنین موضوعی صحت ندارد. من کماکان در خدمت مردم ایران هستم. همان‌طور که قبل‌تر هم گفته‌ام، چه در کنج قفس باشم، چه در پرواز، می‌خوانم، قناری فترتم تا زنده‌ام آواز می‌خوانم، زبانم از حدیث عاشقی کی خسته می‌گردد، سرود عشق را صدبار خواندم باز می‌خوانم.»

وی در ادامه تأکید کرد: «این خبر کذب هست و از طریق وکلا و مراجع قضایی، پیگیر رسیدگی به این موضوع هستیم.»

 

عقیلی با انتقاد از هنرمندانی که به انتشار این شایعه پرداخته بودند، بیان کرد: «نکته جالب این‌جاست که یک‌سری از دوستان هنرمند هم، یک کاریکاتور من را در صفحه اینستاگرام‌شان منتشر کردند و هرچه که می‌توانستند درباره من گفتند.»

 

این خواننده پرطرفدار موسیقی ایرانی در پایان تصریح کرد: «یکی از همین افراد، حتی یک اثر ندارد که مردم زیر لب زمزمه کنند. حداقل من افتخار این موضوع را دارم که ده آهنگ خوانده‌ام که مردم آن‌ها را زیرلب زمزمه می‌کنند. نمی‌خواهم اسم ببرم اما در این شرایط ایشان با پست کردن کاریکاتور من، کار بسیار ناشایستی انجام داد. در این اتفاقات و شرایط، آدم دوست و دشمن را بیشتر می‌شناسد.»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.