2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مینا وحید بازیگر سریال «جزیره» شد

مینا وحید بازیگر سریال «جزیره» شد

مینا وحید یکی از بازیگران سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم شد.

به گزارش هنرنوشت، مینا وحید برای دومین بار با سریال «جزیره» به کارگردانی سامان مقدم در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا می کند.

 

 

این بازیگر پیش از این تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را با سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی داشته است.

 

مینا وحید متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت است که بازیگری را با حضور در «آتش سبز» محمدرضا اصلانی آغاز  کرد و در ادامه در فیلم های «دوران عاشقی» اثر علیرضا رئیسیان،  «کفشهایم کو؟» ساخته کیومرث پوراحمد و «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی حضور یافت.

 

این بازیگر با ایفای نقش در  فیلم «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان به شهرت رسید و بازی او در این فیلم که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر بود، به خوبی دیده شد.

 

مینا وحید در سریال های تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «دختران حوا» اثر حسین سهیلی نژاد  و «افرا» ساخته بهرنگ توفیق نیز ایفای نقش کرده است.

 

سریال «جزیره»، به نویسندگی علی طالب‌آبادی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری، به‌زودی از طریق  شبکه نمایش خانگی به نمایش درمی آید.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.