2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آزاده سیفی بازیگر سریال «شرق بهشت»

آزاده سیفی بازیگر سریال «شرق بهشت»

آزاده سیفی در سریال «شرق بهشت» ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، آزاده سیفی یکی از بازیگران جوان سریال «شرق بهشت» است که از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

این بازیگر چندی پیش در سریال «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری که از شبکه دو سیما پخش شد، در نقش نگار ایفای نقش کرده بود.

 

 

آزاده سیفی متولد سال ۱۳۶۸ در مشهد و دانش آموخته رشته کارشناسی مهندسی عمران است که کار بازیگری را با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرده و سپس وارد سینما شد.

 

این بازیگر جوان نخستین بار با سریال «پرده نشین» ساخته بهروز شعیبی در تلویزیون دیده شد و پس از آن در سریال «پس از آزادی» ایفای نقش کرد.

 

 

سیفی همچنین تجربه بازی در مقابل دوربین را در چند فیلم کوتاه دارد ه از آن جمله می توان به فیلم کوتاه «جنس ضعیف» به کارگردانی حمیدرضا جعفری و فیلم کوتاه «امروز  جمعه است» به کارگردانی محمد آهنگر اشاره کرد.

 

وی همچنین در نمایش های «به روایت دخترها»،  «کرمچاله»، «نفس عمیق» و «هزار پروانه طلا» نیز روی صحنه رفته است.

 

این بازیگر علاوه بر حرفه بازیگری به کار ترجمه کتاب نیز مشغول است و ترجمه کتاب «تمرکز» نوشته لئو بابائوتا از جمله آثاری است که با ترجمه وی منتشر شده است.

 

 

 

 

سریال شرق بهشت:

 

به گزارش هنرنوشت، «شرق بهشت» عنوان نخستین ساخته محمدحسین غضنفری در مقام کارگردان است که قرار است به زودی جایگزین سریال گاندو شده و از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

 

 

تصویربرداری سریال تلویزیونی «شرق بهشت» به کارگردانی محمد حسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پور کیانی در تهران همچنان ادامه دارد.

 

این سریال یک ملودرام عاشقانه نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری است که در 35 قسمت به زودی از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

 

تصویربرداری این سریال به احتمال زیاد تا اواخر مهرماه ادامه دارد و تدوین آن نیز به شکل همزمان با تصویر برداری در حال انجام است.

 

موسیقی این سریال را نیز مسعود سخاوت دوست ساخته است.

 


بازیگران این سریال عبارتند از: پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی حسینی و ...


محمد حسین غضنفری از تدوینگران سرشناس سینما و تلویزیون است که تدوین فیلم هایی چون میم مثل مادر، شب واقعه، برف روی شیروانی داغ و مجموعه های تلویزیونی رهایم نکن، آپارتمان، شیخ بهایی و طلسم شدگان را برعهده داشته است و سیمرغ بلورین بهترن تدوین را برای فیلم شب واقعه به کارگردانی شهرام اسدی را از جشنواره فیلم فجر به خود اختصاص داده است.

 

 

 

سریال «زندگی زیباست»

 

 سریال تلویزیونی «زندگی زیباست» به کارگردانی قاسم جعفری از شنبه 12 تیرماه بدون اطلاع رسانی قبلی و خیلی ناگهانی ساعت 21:30  از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

 

مجموعه «زندگی زیباست» در  ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸  تولید شده و بسیاری از بازیگران این سریال که حدود بیست نفر هستند، از میان بازیگران تئاتر انتخاب شده و برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته اند.

 

از زمان تولید این سریال دو سال می گذرد و در این مدت در حالت بلاتکلیفی به سر می برد تا این که سرانجام به صورت ناگهانی و بدون برنامه قبلی از 12 تیر سال جاری پخش آن از شبکه دو سیما آغاز شد.

 

 

داستان سریال درباره چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است.

 

 نویسندگان این سریال پریسا شمس و حامدافضلی هستند که البته حامد افضلی در گفتگویی اعلام کرده است که از این پروژه کنار گذاشته شده و تصاویر پخش شده از این سریال ارتباطی با طرح فیلمنامه او ندارد و خواسته بود که نام او به عنوان نویسنده از این سریال حذف شود.

 

مدیران تصویربرداری این سریال نیز افشین علیزاده و مصطفی احمدیان هستند و بازیگران آن به شرح زیر است:

 

ثریا قاسمی، بیژن بنفشه خواه، نیما رئیسی، امید روحانی، مهتاج نجومی، رسول نجفیان، جمشید جهانزاده، اردلان شجاع کاوه، صحرا اسداللهی، سیاوش قلعه وردی، علیرضا ناصحی، سعید زارعی، شهرزاد جعفری، ستایش رجایی نیا، آزاده سیفی، علیرضا رسولی، رامین جعفری، حمید رشید، سارا مقربی، سجاد بابایی، یاسمین خلدبرین

 

زمان تکرار و بازپخش این سریال نیز  ساعات  ۰۲:۱۰  بامداد ،  ۹ صبح و ۱۶:۱۵  روز بعد اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.