2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

سپند امیرسلیمانی از شرایطش بعد از عمل جراحی اش گفت + فیلم

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که به دلیل عوارض ناشی از ویروس کرونا و همچنین مصرف داروهای کرونا ناچار به جراحی روده شد، از شرایطش بعد از این جراحی گفت.

به گزارش هنرنوشت، سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش بر اثر ابتلا به کرونا و عوارض ناشی از این بیماری و همچنین مصرف داروهای کرونا به ناچار راهی بیمارستان شد و به دلیل پارگی روده تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت که این عمل جراحی با موفقیت انجام شد و اکنون این بازیگر از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را در منزل سپری می کند.

 

سپند امیرسلیمانی با انتشار ویدیویی درباره  شرایط جسمی کنونی و بهبودی نسبی خود صحبت کرد و از همه مردمی که در این مدت نگران سلامتی او بوده و جویای حالش بودند، تشکر کرد.

 

امیرسلیمانی در این ویدیو می گوید:  خواستم اول از همه فیلم بگذارم و از ته قلبم از همه تشکر کنم بابت پیام های محبت آمیزتان. وجود امروزم را مدیون شما هستم. دست تک تک کسانی که حالم را پرسیدند، می بوسم؛ مادر، پدرها و حتی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها.

 

مختصر بگویم من یک ماه قبل کووید ـ ۱۹ گرفتم. یک هفته اول دل درد شدیدی بود و شبانه بیمارستان رفتم که گفتند یا تاثیر خود ویروس بوده یا داروهایی که مصرف کرده بودم، روده من سوراخ شده بود و آلوده. همان شب اورژانسی عمل شدم. سه ـ چهار روز بعد چون آلودگی زیاد بود شکم را باز کردن و شب خطرناکی بود. حتی دکترها مثل فیلم ها به خانواده ام گفته بودند اگر امشب بدنش دوام بیاورد می توان به بهبودی اش امیدوار بود. خدا را شکر دعای شما و لطف خدا باعث شد اتفاق بهتری بیفتد.  

 

دو سه ماهی تا خوب شوم کار می برد. فقط خواستم از همه تشکر کنم. می دانم عادت ندارید من را بی انرژی بینید. ولی نمی توانستم از شما تشکر نکنم. واقعا دست تک تکتان را می بوسم و دمتان گرم. من تمام زندگی ام صادقانه برای شما کار کردم از این به بعد هم از جانم برای شما مایه می گذارم. به زودی با همان انرژی می آیم.»

 

بخشی از صبحت های سپند امیرسلیمانی را در ویدیوی بالا می توانید تماشا کنید.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.