2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين

بهنوش بختیاری عذرخواهی کرد+فیلم

بهنوش بختیاری درباره انتشار ویدیوی تشویق مردم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد.

به گزارش هنرنوشت، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که با 9 میلیون کاربر، بالاترین آمار دنبال کنندگان را در اینستاگرام سلبریتی های ایرانی در  اختیار دارد، درباره انتشار ویدیویی که برای تشویق مردم به حضور در انتخابات منتشر کرده بود، توضیحاتی را ارایه کرد و بابت به کار بردن جمله ناشایست «غر نزنید» از مردم عذرخواهی کرد.

 

او همچنین انتشار این ویدیوی انتخاباتی را به دلیل ترس از شکاف میان مردم و دولت اعلام کرد.

 

ویدیوی انتخاباتی بهنوش بختیاری با واکنش های بسیار زیادی در میان کاربران فضای مجازی همراه بود و بسیاری او را به دلیل به کار بردن جمله ناشایست «غر نزنید و رای بدهید» به باد انتقاد گرفتند.

 

بهنوش بختیاری در پست جدید خود درباره این ویدیوی تبلیغاتی با عذرخواهی از مردم نوشت: « دریغ ودرد و صد افسوس كه به عنوان یه چهره ای كه همیشه عاشقانه دوستتون داشته و همیشه خودش جزو معترضین به وضعیت اقتصادی بوده و قلبش به مهربانی معروف است، نتونستم منظور خودم رو با كلام به درستی منتقل كنم.. و به آیه های قرآن قسم بخاطر كلمه ای كه سهوا از دهانم بیرون آمده نه از روی غرض یا توهین به هموطنم یا قصد توپ و تانك بستن و جلوی مردم ایستادن، بلكه نگران از اوضاعی كه خود من و خانوادمم بدجوری درگیرشیم… من بخاطر اون كلمه عذر می خوام… بشر است و اشتباه می كند. و من ساده احساسی هم از همه بیشتر… جلوی شما گردنم از مو نازكتره و ببخشید اگر ناخواسته دل شما رو شكستم و احساستون رو جریحه دار كردم معذرت می خوام،،،

 

من فكر كردم به عنوان ایرانی فقط یك حق مدنی كوچك برام مونده و یك ریسمانی كه باید بهش چنگ بزنم بلكه وضعیت خودم و مردم از اینی كه هست بهتر شود… هرچند حق آدمی مثل من كه بر فرض نظر مخالفی هم داد اونهمه فحش و تهدید و تهمت نبود…ولی كاش بتونیم كمی منطقی تر و آرام تر فقط گفتگو كنیم و دلایل همدیگر و بشنویم،.. من شجاعانه و بدون محافظه كاری ایستادم و منتظر وزش باد نشدم كه همون طرف برم… ولی ایرانی رنج كشیده معترض مثل كارگرانی كه حقوقشان ماههاست پرداخت نشده و زنان سرپرست خانواده ای كه به سختی معاش می كنن و هزاران ایرانی مستاصل و ناامید از همه جا، چه حق دیگری براش جز همون صندوق رای مونده.

 

من ایرانی دیگر زمانی و جایی برای انتخاب ندارم….من نظرم رو گفتم و اگر ناخواسته فكر كردید كه رو به روی شما ایستادم خالصانه و خاضعانه و عاشقانه با همه عشقم به جای جای وطنم عذرخواهی می كنم و امیدوارم منو ببخشید… این رو نه از روی ترس بلكه با فكر اونم به مدت ده روز گفتم…و عقیده ام اینه كه شاید بهتر بود با اینهمه درد و رنج و غم و فشار اقتصادی مردم سكوت می كردم… من از همین مردمم و بارها و بارها همپای غصه هاشون اشك ریختم…لایوی خواهم داشت كه اگر دوست داشتید اونجا مفصل تر صحبت می كنیم..»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.