2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بهناز جعفری هووی شبنم مقدمی شد / رونمایی از گریم رعنا در سریال «خاتون»

بهناز جعفری هووی شبنم مقدمی شد / رونمایی از گریم رعنا در سریال «خاتون»

بهناز جعفری در سریال «خاتون» درنقش رعنا و هووی شخصیت فخرالنسا ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، بهناز جعفری در سریال «خاتون» اولین ساخته تینا پاکروان در نقش «رعنا» هووی فخرالنسا ایفای نقش می کند و شبنم مقدمی نیز نقش «فخرالنسا» همسر اول ناصرخان ملک لاهیجی را بازی می کند.

 

 

جعفری در این سریال نقش زنی ساده و روستایی را بازی می کند که همسر دوم ناصرخان ملک لاهیجی است.

 

از گریم و لباس بهناز جعفری در این سریال به تازگی رونمایی شده است.

 

شبنم مقدمی در سریال «خاتون»،  در نقش «فخر النسا» همسر اول ناصرخان ملک لاهیجی بازی می کند که زنی قدیمی و قجری است و بعد از ازدواج با ناصرخان از تهران به شمال آمده است.

 

 

«فخرالنسا» مادر شیرزاد ملک با بازی اشکان خطیبی و مادرشوهر خاتون قصه با ایفای نقش نگار جواهریان است.

 

«خاتون» اولین تجربه تینا پاکروان در مقام کارگردان سریال است و داستان آن روایتی داستانی-تاریخی درباره خانواده‌ای است که ماجراهای آن از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و این خانواده در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود و  مهران مدیری برای ایفای نقش «جهانگیر روزبه» که مردی زیرک، پرنفوذ، طناز و فرصت طلب که انگلوفیل است و گمان دارد دنیا بر کاکل انگلیسی ها می‌چرخد، انتخاب شده است.

 

این سریال برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید می شود و قرار است از پلتفرم نماوا پخش شود.

 

پیش از این تصاویری از گریم و لباس بازیگران دیگر این سریال شامل شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا ، نگار جواهریان در نقش خاتون، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک و مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه منتشر شده بود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.