2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تصویر متفاوتی از رضا یزدانی در سریال «میدان سرخ»

تصویر متفاوتی از رضا یزدانی در سریال «میدان سرخ»

رضا یزدانی خواننده سرشناس پاپ و راک، تصویر متفاوتی از گریم خود را در سریال «میدان سرخ» منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ و راک که چند سالی است وارد عرصه بازیگری شده و بازی در چند فیلم و سریال را در کارنامه هنری خود دارد، به تازگی تصویر متفاوتی از گریم خود را در سریال «میدان سرخ» در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که به نظر می سد نقش او در این سریال یک خلافکار باشد.

 

 

 

«میدان سرخ» سریالی ۲۰ قسمتی به کارگردانی بهرام بهرامیان است که به زودی پس از پایان پخش فصل اول سریال «می خواهم زنده بمانم» به طور اختصاصی از فیلیمو پخش می شود.

 

رضا یزدانی در این سریال به عنوان بازیگر همکاری دارد و تیتراژ سریال را نیز فرزاد فرزین خوانده است.

 

سریال میدان سرخ ابتدا قرار بود با کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان ساخته شود ولی بعد از مدتی به دلیل برخی مسائل مالی این کارگردان از این پروژه کنار رفت و کارگردانی آن به بهرام بهرامیان سپرده شد.

 

این سریال در ژانر اکشن و هیجان انگیز ساخته شده است و بازیگران سرشناسی از جمله حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان و سحر نظام دوست در آن ایفای نقش کرده اند.

 

 

رضا یزدانی خواننده و نوازنده موسیقی پاپ نیز که در این سریال به عنوان بازیگر حضور دارد، متولد ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران است که علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگسازی و نوازندگی گیتار نیز مهارت دارد.
 

رضا یزدانی فعالیت های هنری خود را در زمینه موسیقی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و برای دو نمایش «دادگاه جنجال‌برانگیز» و «اگر باران بخواهد» کار آهنگسازی و خوانندگی انجام داد.

 

رضا یزدانی اولین آلبوم خود را به نام «شهر دل» در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد و در سال ۱۳۸۹ در فیلم سینمایی «بوی گندم» به کارگردانی محمدرضا خاکی حضور یافت و ترانه‌ای به نام خلیج فارس برای این فیلم سینمایی خواند و پس از آن در سال ۱۳۹۲ خوانندگی تیتراژ فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی را بر عهده گرفت.

 

رضا یزدانی ترانهٔ «وطن یعنی» را برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، در بهار سال ۱۳۹۳ منتشر کرد و برندهٔ جایزهٔ جشن سالانه موسیقی ما برای آلبوم «دوئل در آینه» به عنوان «بهترین آلبوم پاپ راک» در سال ۱۳۹۵ و انتخاب مردمی در سال ۱۳۹۶ شد.

 

وی نخستین بار در سال 96 بازی در فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی را تجربه کرد و سال بعد در فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی کرم‌پور هم ایفای نقش کرد و  هم خواند.

 

این خواننده سرشناس،  سال ۱۳۹۸ نیز در سریال تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان به خوانندگی و ایفای نقش پرداخت و  همچنین در تابستان سال ۱۳۹۸ در نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی، بازیگری و خوانندگی کرد.

 

رضا یزدانی در بیستمین جشن حافظ سال ۱۳۹۹ برندهٔ تندیس حافظ بهترین تیتراژ سریال و فیلم برای تیتراژ سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان شد و برای چهارمین بار این تندیس را دریافت کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.