2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
ساخت نسخه ایرانی سریال آمریکایی و پرمخاطب « دکستر» با بازی امیر آقایی

ساخت نسخه ایرانی سریال آمریکایی و پرمخاطب « دکستر» با بازی امیر آقایی

با ساخته شدن نسخه ایرانی سریال آمریکایی «دکستر» ، امیر آقایی بازیگر نقش اصلی آن خواهد بود.

به گزارش هنرنوشت، امیرحسین ترابی قصد دارد که نسخه ایرانی سریال آمریکایی «دکستر» را برای پخش از یکی از پلتفرم ها بسازد و امیر آقایی را به عنوان بازیگر نقش اصلی انتخاب کرده است.

 

این سریال درباره یک سلسه قتل زنجیره‌ای است که یک پلیس مامور پیگیری آنها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسئول کالبدشکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند.کمی که قصه پیش می‌رود مشخص می‌شود که خود او، قاتل زنجیره‌ای است.

 

گفته شده است که قرار است نقش پلیس این سریال نیز به هادی حجازی فر واگذار شود و با توجه به این که این بازیگر هم اکنون در حال بازی در یک سریال دیگر است و ممکن است این پیشنهاد را نتواند قبول کند، بنابراین گزینه بعدی برای این نقش سام درخشانی است.

 

سریال آمریکایی «دکستر» یکی از پرمخاطب ترین سریال های آمریکایی است که فصل چهارم آن توانست رکورددار بیشترین بازدید را در میان سریال های شبکه شوتایم  در زمان خودش داشته باشد.

 

به نظر می رسد چنانچه این سریال بتواند به خوبی از پس ایرانیزه کردن آن برآید می تواند به یکی از پرمخاطب ترین سریال های ایرانی تبدیل شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.