2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پریناز ایزدیار نخستین بازیگر فیلم «ملاقات خصوصی» شد

پریناز ایزدیار نخستین بازیگر فیلم «ملاقات خصوصی» شد

پریناز ایزدیار به عنوان نخستین بازیگر فیلم «ملاقات خصوصی» انتخاب شد.

به گزارش هنرنوشت، «ملاقات خصوصی» اولین فیلم بلند امید شمس است که امیر بنان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و پریناز ایزدیار به عنوان نخستین بازیگر این سریال انتخاب شده است و به زودی دیگر بازیگران این سریال نیز معرفی خواهند شد.

 

امید شمس پیش از این چندین فیلم کوتاه ساخته که در رویدادهای سینمایی داخلی و خارجی به نمایش درآمده است.

 

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل و دانش آموخته رشته گرافیک است که کار بازیگری را از سال 1385 آغاز کرد و نخستین بار با فیلم «یک مرد یک شهر» جلوی دوربین رفت. این بازیگر اولین بار با فیلم «پنج کیلومتر تا بهشت» در تلویزیون دیده شد  و  با سریال «زمانه» ساخته حسن فتحی به شهرت رسید.

 

ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارۀ فیلم فجر شد و برای فیلم «ویلایی ها» نیز جایزه بهترین بازیگر زن را از جشن حافظ از آن خود کرد.

 

از جمله فیلم هایی که پریناز ایزدیار در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم های «ابد و یک روز»، «ویلایی ها»، «سرخپوست»، «متری شیش و نیم»، «تابستان داغ»،  «سه کام حبس»، «مغز استخوان» و «لتیان» اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.