2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
امیر آقایی بازیگر سینما عزادار شد

امیر آقایی بازیگر سینما عزادار شد

امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون عزادار از دست دادن عزیز زندگی اش شد.

به گزارش هنرنوشت، امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت مادرش خبر داد و در حالی که تصویر پروفایلش را به رنگ مشکی درآورده است، با انتشار تصویری از مادرش نوشت:« راه با او یک گام است.»

 

 

 

امیر آقایی برای این پست خود از هشتگ «خدانگهدار مادرم» و «حسین منصور حلاج» استفاده کرده است.

 

این بازیگر سینما چندی پیش در گفتگویی درباره علاقه اش به مادرش گفته بود و از این که نمی تواند در دوران کرونا مادرش را بغل کند و ببوسد اظهار ناراحتی کرده بود.

 

امیر آقایی متولد ١٠ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه است که برای نخستین بار با فیلم «ارتفاع پست» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سینما دیده شد و  پس از آن  در فیلم ها و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است.

او سال گذشته برای ایفای نقش در فیلم «شنای پروانه» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره سی و هشتم فیلم فجر شد.

وی همچنین برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران شد.

این بازیگر در سریال «اولین شب آرامش» و «بی گناهان» از ساخته های احمد امینی و سریال های «نوار زرد»، «خاک سرخ»، «ارمغان تاریکی»، « سرزمین کهن»، «عبور از پاییز» و «چرخ و فلک»  ایفای نقش کرده است و در سریال های شبکه نمایش خانگی از جمله «آقازاده» و «قلب یخی» نیز بازی کرده است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.