2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

سکانس بامزه ای از سریال «حالا برعکس» با بازی حامد همایون / جنجال آقای خواننده در فضای مجازی! + فیلم

سکانس بامزه ای از ایفای نقش حامد همایون خواننده پاپ را در سریال طنز «حالا برعکس» ببینید.

به گزارش هنرنوشت، اولین قسمت از سریال طنز «حالا برعکس» که ماجراهای آن در استودیو خندوانه می گذرد، شب گذشته 29 خردادماه از شبکه نسیم پخش شد و یکی از بازیگران این سریال نیز حامد همایون خواننده پاپ است که برای نخستین بار بازیگری را با این سریال کمدی در نقش خودش تجربه می کند.

 

سکانس بامزه ای از ایفای نقش این خواننده پاپ را در سریال «حالا برعکس» و جنجال هایی که در فضای مجازی به وجود می آورد را در ویدیوی بالا تماشا کنید.

 

حامد همایون با نام اصلی سیدحامد محمودزاده خواننده و آهنگساز ایرانی متولد 19 بهمن سال 1361 در شیراز  و دانش آموخته خاک شناسی و مهندسی آبیاری و زه کشی است که کار هنری خود را در زمینه موسیقی از سال 95 آغاز کرد و نخستین تک آهنگ او با عنوان « چتر خیس» و اولین آلبوم موسیقی او با عنوان «آلبوم عشق» در همین سال منتشر شد و پس از آن کنسرت های بسیاری برگزار کرد و به یکی از خوانندگان سرشناس موسیقی پاپ تبدیل شد.

 

حامد همایون از جمله خوانندگانی است که وارد دنیای بازیگری شده و برای نخستین بار در سریال «حالا برعکس» در نقش خودش ظاهر شده است که حالا باید دید آیا می تواند از پس کار دشوار بازیگری برآید یا تجربه او در همین سریال به خط پایان می رسد.

 

 

سریال تلویزیونی «حالا برعکس» به کارگردانی محمود کریمی و تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی که در استودیوی برنامه «خندوانه» تولید شده است هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم پخش شود.

 

مجموعه «حالا برعکس» یکی از بخش های فرعی برنامه «خندوانه» محسوب می شود که در قالب سریال طراحی شده و پشت صحنه «خندوانه» را دستمایه کار خود قرار داده است.

 

زمان تکرار و بازپخش سریال طنز «حالا بر عکس»  ساعت 2:00، 9:00 و 14:00 روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.