2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
 سریال طنز «دودکش 2» کی پخش می شود؟ / آغاز پخش از تیرماه

سریال طنز «دودکش 2» کی پخش می شود؟ / آغاز پخش از تیرماه

زمان دقیق پخش سریال طنز «دودکش 2» به کارگردانی بروز نیک نژاد اعلام شد و این سریال از اوایل تیرماه روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش هنرنوشت، با پخش آخرین قسمت سریال کمدی «زیرخاکی 2» که شنبه 29 خردادماه از شبکه یک پخش شد، سریال کمدی «دودکش 2» با یک هفته تأخیر از شنبه 5 تیرماه هر شب ساعت 22:15  از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و هنوز شبکه یک، برنامه ای که برای پخش در فاصله یک هفته ای میان این دو سریال درنظر گرفته، اعلام نکرده است.

 

سریال  کمدی اجتماعی «دودکش۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در 26 قسمت تولید شده که پس از پایان سریال «زیرخاکی ۲» هر شب ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

 

در سریال «دودکش 2»، الهام اخوان به عنوان بازیگر جدید به جمع دیگر بازیگران این سریال پرمخاطب پیوسته است و به نظر می رسد که این بازیگر همان نیمه گمشده بهروز (امیرحسین رستمی) باشد.

 

هومن برق نورد در نقش فیروز مشتاق، سیما تیرانداز در نقش عفت همسر فیروز، بهنام تشکر در نقش نصرت سوزنچیان، نگار عابدی در نقش افروز مشتاق، امیرحسین رستمی در نقش بهروز مشتاق، الناز حبیبی در نقش عالیه سوزنچیان، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی در نقش بچه های فیروز و عفت ایفای نقش می کنند که این بازیگران در فصل اول این سریال نیز حضور داشتند. اکنون در فصل دوم الهام اخوان به ترکیب بازیگران این سریال  اضافه شده است.

 

سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد که با استقبال بسیار مخاطبان همراه شد و در زمره سریال های پرمخاطب سیما قرار گرفت و اکنون فصل دوم آن به کارگردانی برزو نیک نژاد آماده پخش شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.