2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پاسخ الناز شاکردوست به سوالات طرفدارانش درباره ازدواج و ترنس ها

پاسخ الناز شاکردوست به سوالات طرفدارانش درباره ازدواج و ترنس ها

الناز شاکردوست در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که به سوالات طرفدارانش پاسخ می دهد و سیلی از سوالات به سمت او روانه شد که به آنها پاسخ داد.

به گزارش هنرنوشت، الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون که در سال های اخیر بازی های درخشانی را در فیلم هایی از جمله «شبی که ماه کامل شد» داشته و جوایزی را از رویدادهای هنری از آن خود کرده است، به تازگی در صفحه اینستاگرام خود  اعلام کرد که به سوالات طرفدارانش درباره خودش پاسخ می دهد و به این ترتیب سیلی از سوالات مختلف درباره زندگی شخصی او و عقاید و افکارش به سمت او روانه شد که شاکردوست با صبر و حوصله بسیار به آنها پاسخ داد.

از جمله مهمترین پاسخ های او می توان به حمایتش از افراد ترنس، نظرش درباره ازدواج و مردها و انتظاراتی که از طرفدارانش در صفحات مجازی دارد، اشاره کرد.

 

 

در ادامه پاسخ الناز شاکردوست را به برخی از این سوالات مشاهده می کنید:

 

شما ترنسی ؟

-نه اما حامی تک تک شون هستم.

چرا ازدواج نکردی؟

- چون مرد واقعی پیدا نمیشه

بهترین فرد زندگیتون کی هست؟

- خواهرم

از فن پیج هات چه انتظاری داری ؟

- اینکه روى خودشون و موفقیت خودشون هم کار کنن، کتاب بخونند و ساعاتى که در فضاى مجازى هستن یک بخشش رو بزارن روى مطالعه در هر زمینه اى که علاقه شخصى شونه و یاد بگیرند و یاد و هرروز بهتر از دیروز خودشون باشن، قوى باشند و دانا

وقتی از آدم های اطرافت انرژی منفی می گیری چه کار می کنی؟

- مى گذرم ازشون، تمرکز حتى لحظه اى روى انژى منفى دریافتى اشتباهه عزیزم ، بگذر بخاطر اینکه خودت لیاقت بهترینها رو دارى

اون بچه  چشم رنگی خوشکلی که ازش استوری گذاشته بودین خیلی هم شبیه تون بود چه نسبتی داره باشما داره؟

-اون بچه پسرخالمه، اسمش باربد هست

بهترین کاری که امسال واسه تولدت دوست داری انجام بدیم چیه؟

-اینکه به هیچ عنوان هیچ کار مادى انجام ندین فقط برام دعا کنید همین.

غذای مورد علاقه تون چیه؟

-باقالی پلو

رنگ مورد علاقه ات چیه؟

-بنفش البته نه برای لباس

از خودت راضی هستی ؟ بهترین هستی برای خودت یا فکر می کنی هنوز خیلی راه نرفته داری تا به اون چیزی که می خوای برسی؟

- نه قطعا، ولی تلاش خودمو می کنم.

 

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است که کار بازیگری را با تئاتر شروع کرد و سپس در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، وارد سینمای ایران شد و از دهه 80 تاکنون در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده است.

 

این بازیگر برای بازی در فیلم های «شبی که ماه کامل شد»، «تابو» و «مبارک» جوایز بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم فجر، جشنواره فیلم سانفرانسیسکو و جشن حافظ به خود اختصاص داده است و برای بازی در فیلم های «من می ترسم»، «ابلق» و «خفگی»، «در میان ابرها»، «مجردها»، «باد در علفزار می پیچد» و «چه کسی امیر را کشت» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.