2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
محمدرضا گلزار به خاطر موضوع دستمزد نجومی اش شکایت کرد

محمدرضا گلزار به خاطر موضوع دستمزد نجومی اش شکایت کرد

محمدرضا گلزار از یک منتقد سینما بابت ادعای دستمزد 18 میلیاردی اش شکایت کرد.

به گزارش هنرنوشت، مدتی پیش ادعایی مبنی بر پرداخت دستمزد 18 میلیارد تومانی به محمدرضا گلزار بابت اجرای مسابقه «هفت خان» در رسانه ها انتشار یافت که حالا محمدرضا گلزار نسبت به این ادعا واکنش نشان داده و از پوریا ذوالفقاری منتقد سینما که نخستین بار این ادعا را در فضای مجازی مطرح کرده است، شکایت کرد.

 

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اعلام این خبر که محمدرضا گلزار از وی بابت انتشار رقم دستمزدش شکایت کرده است، نوشت: «از تماس پلیس فتا متوجه شدم جناب محمدرضا گلزار در کنار نوشتن متن‌ها و توصیه‌هایی خطاب به خودش مبنی بر «بی‌اعتنایی به دیدگاه‌ها و حرف‌های دیگران» ظاهرا طاقت نیاورده و از من شکایت کرده‌اند. من در تمام این مدت می‌دانستم اگر تکذیبیه‌ای منتشر شود، اخلاقا و قانونا باید آن را در صفحه‌ام منتشر کنم ولی خب ظاهرا جناب گلزار و وکلای‌شان ترجیح داده‌اند بازی را این شکلی پی بگیرند. مشکلی نیست. آماده‌ام و طی دو روز آینده به پلیس فتا مراجعه خواهم کرد. قصه ما و سلبریتی‌ها دارد به جاهای جالبش می‌رسد…»

 

 پوریا ذوالفقاری ۳۰ فروردین ماه سال جاری در صفحه اینستاگرامش ادعا کرد که محمدرضا گلزار  بازیگر سینما و مجری مسابقه «هفت خان» برای اجرای این مسابقه مبلغ ۱۸ میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است.

 

محمدرضا گلزار نیز در واکنش به انتشار این خبر در اینستاگرام خود نوشت: «باید سکوت کنی و به جای قانع‌کردن آدم‌ها استوار و مصمم مسیر هدف‌هایت را دنبال کنی

بگذار تصور کنند که نمی‌توانی که شدنی نیست و داری بیهوده تلاش می‌کنی

تو محدود به زمان و مکان و نظرها نیستی و برای مسیری که سختی‌اش را به جان خریده‌ای توضیحی به هیچکس بدهکار... که پیروزی را فقط با عمل نشان می‌دهند نه با کلام 

بگذار آدم‌ها در دنیای محالات خودشان بمانند و زیر لب آیه‌های رکود بخوانند تو راه خودت را برو

مادامی که به مقصد رسیدی خودشان مفهوم توانستن را به چشم می‌بینند و می‌پذیرند باورهایی فراتر از باور آن‌ها هست که به اهدافی فراتر از اهداف آن‌ها می‌رسد و یاد می‌گیرند که بعد از این هیچکس را از دریچه توان و اعتقادات خودشان قضاوت نکنند

جسورانه بایست و فاتح قله‌های محال باش

فراموش نکن

دنیا به آدم‌های بلندپرواز و اتفاقات تازه نیاز دارد.»

 

پلتفرم نماوا پخش کننده مسابقه «هفت خان» نیز در واکنش به این ماجرا  در صفحه اینستاگرام خود با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت: «تمامی قراردادهای مالی نماوا با مهدی منیری، تهیه‌کننده برنامه «هفت خان» بوده و تیم نماوا در طرح این شکایت نه تنها نقشی نداشته، بلکه از آن مطلع هم نبوده است. نماوا مثل همیشه از اظهارنظرها و همچنین روحیه پرسش‌گری منتقدین و اهالی رسانه استقبال می‌کند و آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات آن‌هاست.»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.