2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سپند امیرسلیمانی هم کرونا گرفت

سپند امیرسلیمانی هم کرونا گرفت

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

به گزارش هنرنوشت، سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون نیز مبتلا به کرونا شده است و با اعلام این خبر در صفحه اینستاگرام خود دراین باره نوشت:  «وقتی مجبوری بدون ماسک کار کنی خطر گرفتن کرونا همیشه باهاته، منم کرونا گرفتم، روز اول قرنطینه، دعا کنین و برام انرژی بفرستین.»

 

 

سعید و سپند امیرسلیمانی در سریال «باخانمان»

 

 

امیرسلیمانی بازیگر سریال «مرد دو هزار چهره» و «زوج و فرد» به تازگی سریال کمدی «بوتیمار» را روی آنتن شبکه سه داشت و نقش متفاوت و دوست داشتنی یک کرم بامزه را هم در برنامه کودک «کلبه عمو پورنگ» ایفا می کند.

 

سپند امیرسلیمانی در نقش «تابنده» در مجموعه «کلبه عموپورنگ»

 

 

ابتلای سپند امیرسلیمانی به کرونا نه تنها بزرگترها بلکه کودکان و نوجوانانی را که مخاطب برنامه او در «کلبه عمو پورنگ» بودند نیز به شدت ناراحت کرده و سیلی از پیام های محبت آمیز آنها را به سمتش روانه کرده است.

 

سپند امیرسلیمانی پیش از این درباره مشکلات بازیگران در دوران کرونا و این که ناچارند برای ایفای نقش بدون ماسک باشند، گلایه کرده بود.

 

این بازیگر معتقد است که واکسیناسیون بازیگران باید در اولویت قرار گیرد چرا که تنها شغل در دنیا هستند که باید حتما بدون ماسک کار کنند.

 

سپند امیرسلیمانی که به گفته خودش مبتلا به بیماری آسم است، در حال حاضر روز دوم قرنطینه را تحت نظر پزشک خود می گذراند و امیدوار است تا بتواند بعد از بهبودی به مجموعه «کلبه عمو پورنگ» بازگردد.

 

سعید و سپند امیرسلیمانی در «کلبه عمو پورنگ»

 

 

سپند و کمند امیرسلیمانی در «کلبه عمو پورنگ»

 

 

 

 

این بازیگر به همراه پدرش سعید امیرسلیمانی و خواهرش کمند در مجموعه کودک «کلبه عموپورنگ» نقش آفرینی می کند که به گفته خودش خانواده وی همگی تست کرونا داده و هیچ کدام هنوز مبتلا نشده اند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1400/03/26
وای ایشالله حالشون خوببشه من بازیشونو تو کلبه عمو پورنگ دوس داشتم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.