2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سرقت از خانه یک بازیگر زن سینما

سرقت از خانه یک بازیگر زن سینما

سارقان شب گذشته وارد منزل یکی از بازیگران زن سینما شده و دست به سرقت زدند.

به گزارش هنرنوشت، آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از به ریختگی فضای اتاقش از ورود سارقان به منزلش خبر داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: «مگه داریم، انقدر راحت وارد خونه مردم بشن و دزدی بکنن، برن؟ اگه من دیشب منزل بودم ‌واقعا چه بلایی سرم میومد؟ کی پاسخگو بود؟»

 

 

ترکاشوند آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و  تلویزیون است که در فیلم «قلاده های طلا» ، «سیانور»، «زهرمار»، «مستانه» و سریال های «هیولا»، «گاندو»، «سرگشته»، «گذر از رنج ها»، «بوی باران»، «صفر بیست ویک»«ملکوت»، «توطئه فامیلی» و «کلاه پهلوی» ایفای نقش کرده است.

 


 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/03/16
به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون و برای اینکه نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه مخصوصا وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا حتی استحمام هستید سارقین خشن نتوانند وارد شوند و اساسی خدمتتون برسند، یک قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ بهانه و اما و اگری قابل باز یا تخریب کردن نیست و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که حداقل تو خونه در امنیت و آرامش کامل زندگی کنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.