2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیروزی تیم ملی  والیبال ایران در مقابل ایتالیا

پیروزی تیم ملی والیبال ایران در مقابل ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2021 تیم ایتالیا را شکست داد.

به گزارش هنرنوشت به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 19 امروز 14 خردادماه در زمین شماره یک سالن فیرا به مصاف ایتالیا، میزبان مسابقات رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.

 

ملی پوشان والیبال ایران در بازی های اول و دوم مقابل ژاپن و روسیه شکست خوردند. بلندقامتان ایران در بازی سوم مقابل هلند و در بازی چهارم مقابل کانادا به پیروزی رسیدند تا موتور پیروزی های ایران در این رقابت ها روشن شود.

 

ایتالیایی‌ها که میزبان این رقابت ها هستند بدون بازیکنان اصلی پا به میدان این مسابقات گذاشتند. فدراسیون والیبال ایتالیا اعلام کرده بود که بازیکنان به دو گروه مستقل برای مسابقات لیگ ملت‌ها و المپیک تقسیم بندی شده‌اند.

 

ملی پوشان ایتالیایی در بازی اول مقابل لهستان، در بازی دوم مقابل اسلوونی و در بازی سوم مقابل صربستان شکست را پذیرا شدند. جوانان والیبال ایتالیا در بازی چهارم مقابل بلغارستان اولین برد خود را در این رقابت ها کسب کردند.

 

ملی پوشان والیبال ایران در این مسابقه با ترکیب صابرکاظمی، سعید معروف، علی اصغر مجرد، میلاد عبادی پور، مسعود غلامی، امیرحسین اسفندیار در این مسابقه حضور پیدا کردند و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.