2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
یاسمن جعفری بازیگر نقش نصیبه در سریال «کلبه ای در مه»

یاسمن جعفری بازیگر نقش نصیبه در سریال «کلبه ای در مه»

یاسمن جعفری بازیگر جدیدی است که با سریال «کلبه ای درمه» در نقش نصیبه وارد قاب تلویزیون شده است.

به گزارش هنرنوشت، یاسمن جعفری یکی از بازیگران جدیدی است که با پیشینه تئاتری برای نخستین بار در سریال «کلبه ای در مه» در نقش نصیبه جلوی دوربین رفته است.

 

این بازیگر جوان پیش از این در چندین نمایش روی صحنه رفته است که از آن جمله می توان به نمایش های : «هامان کشان»، «منقرض شده ها»، «اکوان دیو» و «مصائب یک رقصنده پاپتی» اشاره کرد.

 

یاسمن جعفری در نمایش «هامان کشان»

 

 

این بازیگر برای اولین بار بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه می کند و همه تجربیات تئاتری خود را برای ایفای نقش در این سریال به کار گرفته است.

 

 

یاسمن جعفری تجربه ایفای نقش در چند فیلم کوتاه را نیز در کارنامه هنری خود دارد که فیلم کوتاه «لایو استوری» از آن جمله است.

 

اطلاعات بیشتری از این بازیگر در دسترس نیست.

 

 

 

سریال کلبه ای در مه:
 

«کلبه ای در مه» عنوان سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی هر شب ساعت 20:45  از این شبکه روی آنتن می رود.

 

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد  و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است ...»

 

فرخ نعمتی، رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، سیدمهرداد ضیایی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، شیوا ابراهیمی، محبوبه اسدی، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.