2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال طنز «نوروز رنگی» به عید می رسد / از طنازی یوسف تیموری تا جواد  خواجوی معروف! + عکس

سریال طنز «نوروز رنگی» به عید می رسد / از طنازی یوسف تیموری تا جواد خواجوی معروف! + عکس

سریال طنز «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی، برای نوروز سال آینده آماده پخش می شود.

به گزارش هنرنوشت، تصویربرداری مجموعه طنز تلویزیونی «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی در شهر مشهد به نیمه رسیده است. این سریال پیش از این «هشت آباد» نام داشت که اکنون به «نوروز رنگی» تغییر یافته است.

 

 هشت آباد نام یک محله در این سریال است که اتفاقا نام فامیلی یکی از شخصیت های اصلی داستان است.

 

تصویربرداری این سریال در محله پنج تن یکی از محله های مشهد انجام شده است و به دلیل روایت سریال در دهه شصت این محله انتخاب شده است.

 

این سریال در 20 قسمت تهیه شده و از نوروز 1400 هر شب ساعت 20 از شبکه 5 سیما روی آنتن می رود.

 

 

همچنین ضبط مجموعه تا پایان سال ادامه دارد و قرار است در نوروز از یکی از شبکه های سیما روی آنتن برود.

 

علی اکبر تحویلیان تهیه کنندگی سریال های از سرنوشت در سه فصل، شاید برای شما اتفاق بیفتد، دیوار شیشه ای و ... را برای تلویزیون به عهده داشته است.

 

 

 

 

همچنین علی مسعودی نیز با اجرای استندآپ کمدی در برنامه خندوانه شناخته شد و علاوه بر سریال «نوروز رنگی»،  سریال «آخر خط» را نیز برای شبکه سه کارگردانی کرده است.

 

 

 

داستان این مجموعه از اسفند ۶۶ تا ۱۴ فروردین ۶۷ روایت می شود و حال و هوای جوان‌ها و نوجوان‌ها در آن سال‌ها به تصویر کشیده می‌شود.

 

یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سیاوش مفیدی، رابعه اسکویی،  هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی،  شهرام قائدی، پریسا مقتدی، ماهان عبدی، شاهو رستمی، سیمین بهفر، الهه جعفری و حدیثه زارعی به همراه محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و… تاکنون جلوی دوربین رفته‌اند و علی مسعودی علاوه بر کارگردانی در این سریال در نقش آقای مهدوی نیز ایفای نقش کرده است.

 

 

 

برخی از بازیگران این سریال از میان بازیگران استان خراسان انتخاب شده اند که یکی از آنها جواد خواجوی از چهره های مشهور فضای مجازی است که دوبله های طنز او با لهجه مشهدی با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.