2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
بهلول چرا و چطور شیما را به قتل رساند؟ / اعتراف قاتل بعد از 15 ماه

بهلول چرا و چطور شیما را به قتل رساند؟ / اعتراف قاتل بعد از 15 ماه

بهلول مرد ۶۱ ساله‌ای که شیما صباگردی دختر 15 ساله تهرانی را ربوده بود، بعد از ۱۵ ماه لب به اعتراف گشود و درباره چگونگی قتل شیما سخن گفت.

به گزارش هنرنوشت، بهلول مرد ۶۱ ساله‌ای که بعد از ۱۵ ماه لب به اعتراف گشود و محل اختفای جسد شیما را اعلام کرد در جدیدترین اعترافات خود گفت: «مقتول را با شال گردنم به قتل رساندم.»

 

در همین زمینه بخوانید:

جسد شیما صباگردی بالاخره پیدا شد + عکس های جدید

 

این قاتل در جدیدترین اعترافات خود گفت: «شیما را یکی دو هفته در خانه شخصی خود نگه داشتم، یک روز که او عصبانی شد به من پرخاش کرد و الفاظ رکیکی به کار برد که من هم عصبانی شدم و با شال گردنم او را خفه کردم و جنازه او را در باغچه منزلم دفن کردم.»

 

صبح امروز 15 آذرماه، بهلول بعد از ماهها فریب پلیس، سرانجام  لب به اعتراف باز کرد  و محل دفن جنازه را به مأموران پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد که در عکس بالا بهلول را در حال کندن خاک باغچه برای یافتن جسد شیما مشاهده می کنید.

 

 

جسد «شیما» پیدا شد/ اعتراف قاتل بعد از ۱۵ ماه

 

جسد شیما در حال انتقال به پزشکی قانونی

 

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیدا شدن جسد شیما بعد از ۱۵ ماه در باغچه خانه قاتل خبر داد.

 

سردار علیرضا لطفی اظهار کرد: دقایقی پیش جسد دختر نوجوانی از داخل باغچه خانه قاتل پیدا شد. این جسد متعلق به همان دختر ۱۶ ساله‌ای است که حدود ۱۵ ماه قبل گم شده بود و بعد از بازجویی‌های پلیس مشخص شد راننده تاکسی او را دزدیده و به قتل رسانده است.

 

وی افزود: این قاتل که حدوداً ۶۰ سال دارد پیش‌تر مدعی شده بود که جسد دختر در یکی از شهرهای غربی است ولی با حضور مأموران پلیس ادعای او رد شد، این قاتل مجدد اعلام می‌کند که جسد در شهرهای شمالی است که باز هم با بررسی‌های پلیسی معلوم می‌شود این قاتل باز هم دروغ گفته است.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: در نهایت با بررسی‌های کارآگاهان پلیس و به‌کارگیری شیوه‌های کشف علمی جرم، این قاتل اعتراف کرد جسد مقتول را در حیاط خانه خود دفن کرده است.

 

سردار لطفی بیان کرد: دقایقی پیش جسد دختر جوان از داخل باغچه منزل این قاتل بیرون کشیده شد و طبق تأیید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ مشخص شد جسد مربوط به یک دختر خانم نوجوان است که بر اساس پیشینه این قتل می‌توان گفت پیکر پیدا شده همان جسد شیما است.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بیان گفت: قاتل (بهلول) چند ماه است که دستگیر شده و در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار داشت و همان طور که بالاتر گفتم ابتدا لب به اعتراف باز نمی‌کرد و بعد از بازجویی‌های پلیس به قتل اعتراف کرد اما تا به امروز آدرس دقیقی از محل جسد به پلیس نمی‌داد.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
امید 1400/01/26
پدر دختر بیچاره چقدر چقد ناله کرد دیر به داد ش رسیدن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.