2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تصاویری از اتفاقات خنده دار و بامزه  در زندگی روزمره + عکس

تصاویری از اتفاقات خنده دار و بامزه در زندگی روزمره + عکس

تعدادی از کاربران فضای مجازی در سراسر دنیا تصاویری از بدشانسی های بامزه و خنده دار خود را به اشتراک گذاشته اند که در این گزارش شاهدید.

به گزارش هنرنوشت، بعضی روزها آنقدر بد پیش می روند که دلمان می خواهد فقط بخوابیم و بعد بیدار شویم و ببنیم که فردا صبح شده و دیگر خبری از آن همه نحسی و بدشانسی که تمام روز به دنبال مان بود، نیست.

 

کاربران فضای مجازی تصاویری از بدشانسی های باورنکردنی خود به اشتراک گذاشته اند تا یادمان باشد که همیشه بدشانس تر از خودمان هم هست و وضع می توانست از این هم بدتر باشد!

 

 این تصاویر را  ببینید:

 

 

زنبور داخل دهان و لب این مرد جوان آمریکایی را نیش زد و سال 2020 را که به گل آراسته بود برایش به سبزه نیز آراسته کرد!

 

 

 

پلک این مرد به زیپ ژاکتش گیر کرده بود!

 

 

مرد آمریکایی در توالت خود ناگهان با یک مار آبی واقعی روبرو شد و کابوس همه دوران کودکی اش که ممکن است مار از چاه توالت بیرون بیاید برایش به حقیقت پیوست!

 

 

در روزهای بارانی باید حتما دریچه مخصوص سگ را ببندید تا با این صحنه جگرخراش مواجه نشوید!

 

 

 

این زن آمریکایی ماسکی برای زیبایی و جوانی پوستش استفاده کرد اما این ماسک یک رد نارنجی روی پوستش به جا گذاشت!

 

 

 

مرد آمریکایی نیمه شب برای خوردن تنقلات سراغ یخچال رفته و در تاریکی شب تلاش او برای باز کردن در یخچال به کنده شدن در آن منجر شده بود! 

 

 

مرد آمریکایی که جلوی خانه اش را تازه سیمان کرده بود، اصلا حواسش به برکه پر از مرغابی کنار خانه اش نبود و مرغابی ها این نقاشی  را برایش ثبت کردند!

 

 

 

سطل رنگ وقتی در آن محکم نشده باشد و در صندوق عقب ماشین بگذارید، این بلا را سرتان می آورد!

 

 

وقتی مشغول رنگ زدن در و دیوار خانه خود هستید و می خواهید چهارپایه را جابجا کنید،  حواستان باشد سطل رنگ روی آن نباشد که این طور روی سر و کله و لباستان بپاشد مثل این زن آمریکایی که فکر نمی کرد به جای دیوار خانه، سروکله خودش را با رنگ ساختمانی رنگ کند!

 

 

این مرد جوان آمریکایی هم درست روزی که گیتارش به دستش رسید، دو تا از انگشتانش را از بیخ برید!

 

 

 

این زن آمریکایی هم معلوم نیست چطور سوییچ ماشینش را لای درز صندوق عقب آن انداخته که حالا قادر به درآوردن آن نیست!

 

 

یک مرد تگزاسی خیلی وسواسی در تیپ زدن، بعد از ساعت ها لباس عوض کردن و نظر همسرش را پرسیدن، سرانجام با این کفش های لنگه به لنگه از خانه خارج شد چون یادش رفته بود در آخرین لحظه کفشش را متناسب با ست انتخابی اش تغییر دهد.

 

 

یک زوج عاشق پیشه برای گذراندن ماه عسل خود بالای برج ایفل فرانسه را انتخاب کردند تا از منظره بیرون لذت ببرند ولی بالای برج با این صحنه مه آلود روبرو شدند!

 

 

 

تلفن همراه که بیرون از ماشین مانده است و هر آن احتمال دارد از هندزفری جدا شود!

 

 

 

و یک عکس بسیار زیبا 

این ابر سفید خیلی زیبا که دور درخت را پوشانده و صحنه ای رویایی را به وجود آورده است، در واقع مقدار بسیار زیاد فوم است که معلوم نیست چرا و  چطور این مقدار فوم حیاط خانه ای را پوشانده است!

 

 

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.