2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پایان نقش‌آفرینی سیروس گرجستانی در قاب تلویزیون / سریال شرم بدون گرجستانی و با حضور طهمورث ادامه دارد

پایان نقش‌آفرینی سیروس گرجستانی در قاب تلویزیون / سریال شرم بدون گرجستانی و با حضور طهمورث ادامه دارد

قسمت ششم سریال شرم آخرین نقش آفرینی زنده یاد سیروس گرجستانی جلوی دوربین بود که امشب از شبکه سه شاهد پخش آن خواهید بود.

به گزارش هنرنوشت، آخرین هنرنمایی زنده یاد سیروس گرجستانی بازیگر محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون امشب دوشنبه ۱۰ آذر از شبکه سه سیما پخش می‌شود. 
 

 سیروس گرجستانی که مشغول ایفای نقش در سریال شرم بود، در اواسط کار بر اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفت و شرم آخرین نقش آفرینی او در دنیای بازیگری او شد.

 

 این بازیگر امشب و در قسمت ششم سریال برای آخرین بار در قاب تلویزیون ظاهر می شود  و از فردا شب سیاوش طهمورث جایگزین وی برای ادامه نقش «عزیز آقا» در سریال شرم می‌شود. 
 
 
سیروس گرجستانی از سال ۴۹ وارد عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون شد و در سال‌های فعالیتش در نقش‌های خاطره‌انگیز و ماندگاری به خصوص در سریال‌های متهم گریخت، شهریار، پشت کنکوری ها، رانت خوار کوچک، کاکتوس و… حضور یافته بود.

 

این هنرمند فقید در ۱۲ تیر ماه و در حالی که در حال ایفای نقش در سریال شرم بود، ساعتی بعد از اتمام فعالیت روزانه دچار حمله قلبی شده و از دنیا رفت.

 

سریال شرم یک ملودرام اجتماعی نوشته سعید فرهادی و  به کارگردانی احمد کاوری است که با حضور بازیگرانی شامل ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، مهرزاد جعفری، مهیار شاپوری، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، سیاوش طهمورث و مرحوم سیروس گرجستانی هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه روی آنتن می رود

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.