2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
مهدیس توکلی  بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت

مهدیس توکلی در سریال از سرنوشت در نقش مینو افشار نقش آفرینی کرده است.

به گزارش هنرنوشت، مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در فصل سوم سریال از سرنوشت است که به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان پاییز ۹۹  روی آنتن شبکه ۲ رفته است و فراز و نشیب های زندگی دو نوجوان پرورشگاهی به نام هاشم و سهراب را روایت می کند.

 

حجت اشرف زاده خواننده نماهنگ های سریال از سرنوشت است و امین بانی هم تیتراژ پایانی سریال را خوانده است.

 

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار ، در واقع دختر منصور افشار (با بازی مجید واشقانی) و مینا ماجدی (با بازی لیلا بلوکات) است.

 

 

او هم بازی دارا حیایی (هاشم)، فاطمیما بهارمست (نغمه)، کیسان دیباج (سهراب)، حسین پاکدل (خندان)، پوریا پورسرخ (شاهرخ)، مهدی صبایی (بابک) و شبنم فرشاد جو (در نقش گلهبار) شده است

 

این بازیگر در سریال پدر پسری در نقش آتنا ظاهر شده بود.

 

مهدیس توکلی متولد سال ۱۳۷۳ در تهران است. این هنرپیشه ۲۷ ساله، فعالیت خود را از صحنه تئاتر آغاز کرد و در سال نود و هفت توانست جایزه بازیگری گروهی جشن بازیگر از خانه تئاتر را کسب کند.

 

 

روزهای روشن شب های تاریکی، ملکه زیبایی لنین، تایلند، رفقا رقبا و ایمولیتو از جمله نمایش هایی  است که مهدیس توکلی در آنها حضور داشته است.

 

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت شبکه ۲، خواهر سهراب است. سهراب ، عاشق آرزو (مرضیه موسوی)، و دست هاشم (دارا حیایی) و پسر منصور افشار (با بازی مجید واشقانی) است.

 

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.