2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
گلایه های بازیگر سینما نتیجه داد ! / واکنش وزیر ارتباطات

گلایه های بازیگر سینما نتیجه داد ! / واکنش وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات به گلایه های بازیگر افغانستانی الاصل سینمای ایران واکنش نشان داد.

به گزارش هنرنوشت، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به گلایه های فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی الاصل سینمای ایران واکنش نشان داد و با بررسی مشکلاتی که برای مادر این خانم بازیگر به وجود آمده است، اقداماتی را انجام داد.

 

بیشتر بخوانید:

گلایه های یک بازیگر سینما از شرایط خانواده اش + عکس

 

مهندس آذری جهرمی در پستی اینستاگرامی، نوشت: دیروز یکی از مهاجرین عزیز افغانستانی، با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرامش، از مشکلاتی که تهیه سیم‌کارت برای مادرشان فراهم کرده بود نوشته بودند و خواسته بودند به این موضوع رسیدگی شود.

 

بررسی کردم؛ اول که هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم‌کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند؛ وجود ندارد.

 

دوم اینکه برای واگذاری سیم‌کارت به مادر ایشان، هیچ استعلامی از سامانه احراز هویت سازمان تنظیم مقررات نشده است. این بدان معناست که دفتر خدمات ارتباطی، از وظایف خود تخطی کرده است. به او گفته‌اند سیم‌کارت به شما نمی‌دهند، تا چند تومان پول بیشتر بگیرند و نقره داغش کنند. بی‌وجدانی است انصافا.

 

سوم اینکه، شب گذشته، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات، جناب آقای هادیان با ایشان تماس می‌گیرد و ضمن دلجویی مشکل مادرشان را حل می‌کنند.

 

چهارم اینکه به سازمان تنظیم مقررات دستور دادم که اولا دفتر متخلف شناسایی، برخورد قانونی با ایشان، به عمل آید. در سامانه ۱۹۵هم امکان ثبت شکایات اتباع سایر کشورها از دفاتر خدماتی فراهم آید.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.