2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
رحیم نوروزی بازیگر نقش حامد در سریال «بچه مهندس 4» شد

رحیم نوروزی بازیگر نقش حامد در سریال «بچه مهندس 4» شد

رحیم نوروزی در فصل چهارم سریال «بچه مهندس» در نقش حامد ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، رحیم نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون بازی او را در سریال «یوسف پیامبر» و « پس از باران »  هنوز  به خاطر دارند، سال 99 در سریال امنیتی «خانه امن» در نقش یکی از اعضار گروهک ضد انقلاب و در سریال «روزهای ابدی» نیز در نقش شرخو جلوی دوربین رفت و به تازگی در سال 1400 با سریال «بچه مهندس 4» در نقش حامد به قاب تلویزیون بازگشته است.

 

زندگینامه رحیم نوروزی:

 

رحیم نوروزی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال 1346 در رشت و دانش آموخته کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و به تدریس در دانشگاه سوره هم اشتغال دارد.

 

 

این بازیگر کشورمان در زمینه خوشنویسی هم مهارت دارد و از سال ها پیش در انجمن خوشنویسان تا مقطع ممتاز در محضر استادانی شامل جواد بختیاری ، علی شیرازی و یدالله کابلی دوره دیده است.

 

وی بازیگری را با حضور در کلاس های بهزاد عشقی، بهروز بقایی و امیر ثابت در رشت آغاز کرد و بعد در کلاس های بازیگری زنده یاد حمید سمندریان حضور یافت و از حدود سال 75 به عنوان بازیگر  به دنیای تلویزیون و سینما نیز راه یافت.

 

رحیم نوروزی با سریال «پس از باران» شناخته شد و به شهرت رسید، هر چند که سابقه سال‌ها فعالیت در عرصه تئاتر را داشت. پس از باران مقدمه‌ای شد تا این بازیگر در سریال‌های دیگری همچون خانه‌ای در تاریکی، مدار صفر درجه، روز حسرت، یوسف پیامبر، معمای شاه و وارش به ایفای نقش بپردازد. به نظر می‌رسد بخش وسیعی از مخاطبان تلویزیون، نوروزی را با وجود نقش آفرینی‌های متعددش همچنان با نقش فرخ گلابدره‌ای به یاد می‌آورند.

 

این بازیگر از ازدواج اول خود دختری به نام پناه دارد.

 

سریال «بچه مهندس 4»:

 

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان سال 1400 از شبکه دو سیما آماده شده است که هر شب ماه مبارک رمضان ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می رود.

 

داستان فصل چهارم نوشته  حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

 

بازیگران این فصل از بچه مهندس عبارتند از:  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی.

 

سریال «بچه مهندس» از جمله سریال های پرمخاطب تلویزیون بود که به همین دلیل اکنون به فصل چهارم رسیده است و ماجرای دو فصل اول آن درباره کودکی و نوجوانی شخصیت جواد جوادی بود و سال گذشته در فصل سوم آن نیز قسمت جوانی و دانشجویی این شخصیت در خلال یک قصه پلیسی امنیتی روایت شد و در این فصل داستان ازدواج جواد جوادی با مرضیه توفیقی روایت خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.