2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کرونا خودش را به  فصل سوم  سریال نون خ رساند / حضور اکبر عبدی + عکس‌های جدید

کرونا خودش را به فصل سوم سریال نون خ رساند / حضور اکبر عبدی + عکس‌های جدید

تصاویری از فصل سوم سریال نون خ منتشر شده است که نشان می دهد در این فصل به موضوع کرونا پرداخته شده است.

به گزارش هنرنوشت، نخستین تصاویر از فصل سوم  سریال « نون خ » در حالی منتشر شد که بازیگران در مقابل دوربین ماسک زده‌اند و این حاکی از آن است که احتمالا بخشی‌هایی از سریال به موضوع بیماری کرونا می‌پردازد.

 

فیلمبرداری فصل سوم سریال « نون خ » به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در تهران با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

 

فیلمبرداری فصل سوم سریال « نون خ » از اواسط مهر ماه در تهران آغاز شده و همچنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد هر روز قبل از آغاز فیلمبرداری، با حضور پزشک و با دستگاه‌های پزشکی تب و میزان اکسیژن خون عوامل و بازیگران بررسی می‌شود و همچنین همه عوامل پشت دوربین باید در هنگام حضور در لوکیشن  از ماسک استفاده کنند.

 

تسنیم نوشت تاکنون 25 درصد از سریال تصویربرداری شده است. سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

 

فصل سوم سریال « نون خ » در 16 قسمت  برای پخش در نوروز 1400 از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

 

هنوز اکبر عبدی جلوی دوربین سعید آقاخانی نرفته و با پیگیری‌هایی که شده احتمالاً در هفته‌های آتی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون واردِ ماجرای نورالدین خانزاده و اهالی سریال « نون خ » می‌شود. 

 

عکس‌های جدید فصل سوم سریال « نون خ »  را اینجا ببینید:

 

 

 

 

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.