2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور + زمان پخش و روش شرکت

مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور + زمان پخش و روش شرکت

مسابقه تلویزیونی سیم آخر به مجری گری رضا رشیدپور روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

به گزارش هنر نوشت، روش این مسابقه به روش تک حذفی بوده و در آن هفت بمب وجود دارد، یکی از این بمب ها طلایی است و اگر منفجر شود همه چیز از بین می رود. 

 

بر این اساس شرکت کنندگان باید بمب ها را حنثی کنند تا به بمب آخر رسیده و امتیازات لازم را کسب کرده و از جوایز بهره مند شوند.

 

نام این برنانه در ابتدا «بمب» بود اما نام آن را تغییر دادند و این برنامه با نام جدید سیم آخر پنجشنبه و جمعه ها از ساعت 22:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

محمدرضا رضائیان تهیه کننده این مسابقه تلویزیونی در مصاحبه ای اعلام کرده که با محتوای سرگرم کننده و مفرح و شاد و هیج انگیز و پر انرژی ساخته میشود تا خانواده ها در ایام پاییز ۹۹ لحظاتی شاد و دلچسبی داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: این برنامه فضای شاد و متفاوتی دارد و با توجه به شرایط قرنطینه تصمیم گرفتند که فضای برنامه سرگرم کننده و شاد باشد.

 

«سیم آخر» جدیدترین برنامه تلویزیونی شبکه سه سیماست. ضبط و تصویربرداری این مسابقه مدتی است آغاز شده و امشب اولین قسمت آن به پخش می‌رسد.

 

چطور در مسابقه سیم آخر شرکت کرد


برای شرکت در برنامه سیم آخر باید ابتدا به سایت برنامه به آدرس (http://www.simeakhar3.ir/) مراجعه و در آنجا با ثبت نام در سایت و سپس به عنوان شرکت کننده و یا بیننده ثبت نامتان را کامل کنید.


اولین برنامه این مسابقه پنجشنبه شب 15 آبان پخش شد.

 

 

بیشتر بخوانید: رونمایی از اولین تیزر برنامه «همرفیق» با حضور نوید محمدزاده + فیلم

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
حدیث اسلام دوست 1399/10/05
سلام اقای رشید پؤر من هفده سال دارم اما ارزو دارم در مسابقه سیم اخر شرکت کنم
حدیث اسلام دوست 1399/10/05
سلام اقای رشید پور یه برادر دارم دو سالشه از زمانی که تو برنامتون اون ماشین کوچولو و دیده یه سره داره میگه بی بی رو میخوام و من خیییییییییلی دوس دارم از نزدیک ببینمتون لطفا به ما هم فرصت شرکت در مسابقه رو بدین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.