2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
مونا کرمی بازیگر  نقش نازی در سریال کمدی «چوب خط»

مونا کرمی بازیگر نقش نازی در سریال کمدی «چوب خط»

مونا کرمی که در فصل سوم سریال « از سرنوشت» در نقش آرزو ظاهر شده بود، به تازگی در سریال کمدی «چوب خط» در نقش نازی ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، مونا کرمی که در فصل سوم سریال «از سرنوشت»  در نقش آرزو  ایفای نقش کرده بود، به تازگی در سریال طنز و  کمدی «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان در نقش نازی ایفای نقش کرده است.

 

مونا کرمی،  بازیگری را از  کودکی و زمانی که 9 سال داشت با تئاتر آغاز کرد و با ایفای نقش در  سریال حوالی پاییز برای نخستین بار بازی او دیده شد و پس از آن در فصل سوم سریال پرمخاطب « از سرنوشت» بار دیگر در قاب تلویزیون حضور یافت و به تازگی نیز در جمع بازیگران سریال کمدی «چوب خط» ایفای نقش کرده است.

 

سریال «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، از نیمه دوم اسفند ماه سال 99 از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

 

این سریال با مضمونی کمدی و اجتماعی قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.
 

بازیگران این سریال عبارتند از: الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده.
 

تصویربرداری این مجموعه در غرب تهران ادامه دارد و مراحل فنی نیز همزمان با تولید در حال انجام است.

 

 

زندگینامه مونا کرمی:

 

 

مونا کرمی متولد ۱۸ آذرماه سال ۱۳۶۹ در مینودشت گلستان  و دانش آموخته بازیگری است که از ۹ سالگی فعالیت هنری خود را با تئاتر عروسکی آغاز کرد و در جشنواره دانش آموزی رتبه اول بازیگری را برای یک نمایش کسب کرده است.

 

 

مونا کرمی هنوز ازدواج نکرده و  در یک خانواده چهار نفری به همراه برادر و پدر و مادرش زندگی می کند. او به ورزش تنیس و فوتبال علاقه مند است  و هر روز تنیس بازی می کند. 

 

او نخستین بار در سریال « بیمار استاندارد »  ساخته سعید آقاخانی در سال ۹۵ در قاب تلویزیون دیده شد و به مخاطبان شناسانده شد و بعد از مدتی در سریال «حوالی پاییز» با نام قبلی «بازگشت»، به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌ کنندگی سعید پروینی حضور یافت که در این سریال نقش شیوا دختر رویا تیموریان را بازی کرد.

 


«دلدار » به کارگردانی جمشید محمودی سریال دیگری است که مونا کرمی در آن به ایفای نقش پرداخت و نقش بنفشه را بازی کرد.

 

سریال «از سرنوشت» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که در سه فصل تولید شده است.  این سریال به اتفاقات و فراز و نشیب‌ های زندگی دو نوجوان پرورشگاهی یعنی هاشم و سهراب می‌ پردازد که ایفای نقش آنها را دارا حیایی و کیسان دیباج برعهده دارند.

 

 

فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان و تهیه‌ کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۱۰ آبان روی آنتن شبکه دو سیما رفته است. در فصل دوم این سریال نقش آرزو کامیاب خواهر زاده بابک بر عهده مرضیه موسوی بوده اما در فصل سوم مونا کرمی نقش آرزو را ایفا می کند.

 

بیشتر بخوانید:

زندگینامه میترا رفیع بازیگر نقش مه لقا در سریال از سرنوشت + عکس

زمان پخش و تکرار سریال از سرنوشت مشخص شد/ داستان و بازیگران سریال شبکه دو

 

 حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، علیرضا آرا، علیرضا استادی، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، نسیم فروغ، حبیب دهقان‌ نسب، سارا والیانی، یغما یارعلی، مهدی صبایی، کامبیز منصف، محمد زکی‌زاده، فرخنده فرمانی، فریده دریامج، کریم قربانی، فاطمه شکری، مسعود انتظاری، مائده نجفی، مریم کاظمی، مونا کرمی، مهدیس توکلی، دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و … از جمله بازیگران دیگر این سریال هستند.

 

فصل سوم این سریال از شنبه تا پنج شنبه هر شب ساعت 21:30 پخش می شود. همچنین این سریال روزهای جمعه نیز خلاصه قسمت های هفته را پخش می کند.


تکرار مجموعه تلویزیونی از سرنوشت، در سه نوبت ساعت های 1 بامداد / 12 ظهر و  16  پخش می شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.