2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
زندگینامه نیلوفر کوخانی بازیگر نقش آوا در سریال «هم بازی» و نقش  تابان در سریال خانه امن

زندگینامه نیلوفر کوخانی بازیگر نقش آوا در سریال «هم بازی» و نقش تابان در سریال خانه امن

نیلوفر کوخانی در سریال «هم بازی» در نقش آوا بازی کرده است و پیش از این بازی او را در سریال خانه امن در نقش تابان به یاد داریم.

به گزارش هنرنوشت، نیلوفر کوخانی در سریال «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده در نقش آوا ایفای نقش کرده است. پیش از این بازی این بازیگر جوان را در نقش تابان در سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی به یاد داریم که بازی درخشانی به نمایش گذاشت.

 

پخش سریال نوروزی  «هم بازی» از ۲۷ اسفند هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما آغاز می شود و  بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند عبارتند از: 


علیرضا استادی، امیر کاظمی، دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، محیا دهقانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی و با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند.

 

ملودرام عاشقانه‌ «هم بازی» را با نگاه ویژه ای به موضوع هویت و روابط جوانان، وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی نوشته اند. 

 


 نیلوفر کوخانی یکی از چهره های جوان دنیای بازیگری است که برای نخستین بار با سریال «خانه امن» در نقش تابان در قاب تلویزیون ظاهر شد و بازی درخشانی را در نقش خواهر ثمین در کنار هنرمندانی چون سیما تیرانداز، حمیدرضا پگاه، سامان صفاری، امین زندگانی، پرویز فلاحی پور، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی به نمایش گذاشت.

 

 

 

زندگینامه نیلوفر کوخانی

 

نیلوفر كوخانى متولد 2 شهریور 1369 در تهران و دانش آموخته  فوق لیسانس رشته کاگردانی است. وی علاوه بر مدرک کاگردانی دوره های طراحی لباس و فشن دیزاین را هم در مجتمع فنی تهران گذرانده است.


از کودکی علاقه زیادی به بازیگری و فیلم و سینما داشت، چند سالی در کلاس های بازیگری نیز شرکت کرد اما حرقه و فعالیت وی از پشت صحنه شروع شد و سپس توانست به دنیای بازیگری هم راه پیدا کند.

 

وی سال 91 توانست با بازی در سکانسی کوتاه در سریال ستایش 2 به دنیای بازیگری راه یابد و سریال چرخ فلک اولین تجربه جدی بازیگری او در تلویزیون بود.


کوخانی با نقش آفرینی در سریال « تاریکی شب و روشنایی روز » توانست مورد توجه قرار بگیرد و به تازگی با نقش آفرینی در نقش تابان در سریال جدید خانه امن در سال 99 نیز توانسته نظرهای زیادی را به خود جلب کند.

 

 

نیلوفر كوخانى، مرداد سال 1391 ازدواج کرده  و متاهل  است.

 

پخش سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری  از روز شنبه ۱۰ آبان از شبکه یک آغاز  شده است. 

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است. 

 

 

زمان پخش و تکرار سریال خانه امن

 

سریال خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و زمان تکرار و بازپخش آن ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری،  قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،  کاوه آفاق، افشین حسنلو،  نیلوفر کوخانی، روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، کاظم برزگر، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، علیرضا رئیسی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است.

 

تکرار سریال خانه امن ساعت 3:00 شب، 10:20 صبح و 15:00 ظهر پخش خواهد شد و روزهای پنجشنبه هر هفته خلاصه هفتگی این سریال پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.