2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
ازدواج متین ستوده با یک بازیگر

ازدواج متین ستوده با یک بازیگر

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون پیوند زناشویی بست.

به گزارش هنرنوشت، متین ستوده بازیگر سریال «لیسانسه ها» و «فوق لیسانسه ها» به تازگی در صفحه اینستاگرام خود از ازدواجش خبر داد و نوشت:

«فصل جدید زندگی من

نه بهتر بگویم حالا ما شده ایم

پس فصل جدید زندگی من و تو

که تعبیر ما شدن دارد، تعبیر تکامل کنار هم

و چه خوب که بهار است شروع ما شدن

چرا که من زاده بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه ها

عاشقی در بهار بوی بهشت می دهد

و من عاشقانه این بهشت را با تو می خواهم تا همیشه

آغازش شد بهار و بهار می ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم 

الهی آمین»

 

 

این بازیگر 36 ساله سینما و تلویزیون با علی زندی بازیگر تئاتر و تلویزیون پیوند زناشویی بسته است که از جمله نقش آفرینی های علی زندی می توان به حضورش در سریال های «آرام می گیریم» و «آخرین بازی» اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است که با سریال «لیسانسه ها»  برای مخاطبان تلویزیونی بیشتر شناخته شد.

 

 

 

ستوده در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت هایی داشته است که بیشترین فعالیت او در سریال های تلویزیونی بوده است.

 

از آن جمله فیلم ها و سریال هایی که این بازیگر در آنها ایفای نقش کرده است، می توان به این آثار اشاره کرد:  فیلم های: «نرگس مست» سیدجلال الدین دری، سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور، خانه دیگری ساخته بهنوش صادقی و سریال های: « این خانه دور است» به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام، «عملیان 125» ساخته محمدرضا آهنج، «سه دونگ سه دونگ» به کارگردانی شاهد احمدلو، «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی، «پروانه» ساخته جلیل سامان، «یادآور» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل، «فاخته» به کارگردانی محمود معظمی، «میکائیل» ساخته سیروس مقدم، «غیرعلنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «در قصه ها زندگی می کنند» به کارگردانی داوود بیدل، «چرخ و فلک» ساخته عزیزالله حمیدنژاد، «لیسانسه ها» و «فوق لیسانه ها» هر دو به کارگردانی سروش صحت و  «سر دلبران» ساخته محمدحسین لطیفی.

 

 

این بازیگر در سریال «رالی ایرانی» نیز در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده است و در نمایش های «فصل شکار بادبادک ها» و « اجازه دارم جیغ بکشم» نیز روی صحنه رفته است.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.