2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
زندگینامه شایسته ایرانی بازیگر نقش یلدا در سریال خانه امن

زندگینامه شایسته ایرانی بازیگر نقش یلدا در سریال خانه امن

شایسته ایرانی بازیگر نقش یلدا در سریال خانه امن است که این سریال با ایفای نقش او به پایان می رسد.
به گزارش هنرنوشت، شایسته ایرانی بازیگر نقش یلدا در سریال خانه امن است که نقش مقابل رحیم نوروزی را بازی می کند و این سریال با نقش آفرینی او به پایان می رسد.
 
 
بیوگرافی شایسته ایرانی
 
 
 
شایسته ایرانی  متولد 2 تیر 1358 در تهران و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است. او پس از تجربه‌های متعدد ایفای نقش روی صحنه تئاتر، بازیگری سینما را در سال ۱۳۸۴ با نقش آفرینی در فیلم آفساید به کارگردانی جعفر پناهی آغاز کرد.
 

او بعد از فارغ التحصیلی، کار خود را در تئاتر شروع کرد و بعد از آن در کلاس های بازیگری  انجمن سینماگران جوان شرکت کرد و در سال ۸۴ با بازی در فیلم آفساید به کارگردانی جعفر پناهی وارد سینما شد.

 

 

شایسته ایرانی بر خلاف خیلی از بازیگران ایرانی گزیده کار است و هر نقشی را نمی پذیرد و با اینکه بازیگر با استعدادی است اما به آن محبوبیت و شهرتی که باید می رسید تا به امروز نرسیده است. اولین کار وی در فیلم آفساید جعفر پناهی بود که سال ۸۴ ساخته شد ولی این فیلم اجازه اکران پیدا نکرد و دیده نشد.

 
 
 
او در آخرین نقش آفرینی خود در سریال خانه امن ظاهر شده است که با  نقشی متفاوت مقابل رحیم نوروزی جلوی دوربین رفته است. پخش این سریال جاسوسی امنیتی در حال حاضر از شبکه یک سیما آغاز شده است.

 

 
 
 
 

زمان پخش و تکرار سریال خانه امن

 

سریال خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و زمان تکرار و بازپخش آن ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

 

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده است.

 

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری،  قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،  کاوه آفاق، افشین حسنلو،  نیلوفر کوخانی، روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، کاظم برزگر، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، علیرضا رئیسی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است.

 

تکرار سریال خانه امن ساعت 3:00 شب، 10:20 صبح و 15:00 ظهر پخش خواهد شد و روزهای پنجشنبه هر هفته خلاصه هفتگی این سریال پخش خواهد شد.

 

 
انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.